دمنوش عسل و شربت عسلی رو چطور درست بکنیم؟

آخرین به روز رسانی 30 اردیبهشت 1401 / 4 نظر / 10400 بازدید

با درست کردن نوشیدنی عسلی، هم ولع خوردن شیرین جات، تو شما رفع می‌شه و هم لذت خوردن یک نوشیدنی خوشمزه با عسل طبیعی و چند ماده‌ی مفید دیگه که تو خونه‌ی همه پیدا می‌شه رو تجربه می‌کنین.

انتخاب‌های آگاهانه خیلی تو زندگی ما تاثیرگذار هستن. انجام کار و یا انتخاب خوراکی‌هایی از روی عادت، شاید ضرری به ما نرسونه و یا مشکلی نداشته باشه، ولی این موضوع که ما هرکاری که می‌کنیم از رو آگاهی باشه، خیلی می‌تونه تو کیفیت زندگی و حال خوب تاثیر داشته باشه.

خرید هم جز کارهایی که آگاهی داشتن، کمک زیادی به ما می‌کنه، آگاهی از اصل بودن کالا و کیفیت محصول. بعد داشتن خرید آگاهانه نوبت به مصرف غذایی سالم و انتخاب غذای سالمه، مصرف خوراکی‌هایی که به شما تو داشتن روح و جسم سالم کمک کنه.

همونطور که می‌دونین قند و شکر جز مواد خوراکی هستن که زیاد مصرف کردن اون‌ها ضررهای زیادی برای بدن ما داره، چه بهتر با جایگزین کردن یک شیرین کننده‌ی طبیعی مثل عسل، تغذیه‌ی سالم تری داشته باشیم. عسل خاصیت‌های زیادی داره و برای بدن ما مفیده.

ما اینجا چند نمونه نوشیدنی عسلی خوشمزه رو می‌خوایم به شما معرفی کنیم که بخاطر استفاده از مواد طبیعی تو اون‌ها، خیلی سالم و مقوی هستن. این نوشیدنی‌ها با عسل درست می‌شن و بهتون پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحانشون کنین.

نوشیدنی عسلی

طرز تهیه 6 نوع نوشیدنی فوق العاده با عسل:

تمام مقدارهای مواد مورد استفاده کاملا سلیقه‌ایه و می‌تونین کم و زیاد کنین، توجه داشته باشین تمام خواصی که برای هر نوشیدنی نوشته شده دلیل به مجوز برای استفاده‌ی زیاد و دارویی شما نیست، حتما قبل استفاده دارویی از هر ماده‌ی غذایی با پزشکتون مشورت کنین.

قهوه عسلی:

برای درست کردن این نوشیدنی جذاب کافیه که برای شیرین کردن قهوه از عسل استفاده کنین، این نوشیدنی برای افرادی که بدنشون نیاز به خوردن گرمی جات داره، میتونه تاثیر گذار باشه.

شیر طلایی:

خیلی از پزشک‌ها به مصرف روزانه‌ی شیر تاکید می‌کنن، برای درست کردن این معجون طلایی برای هر لیوان شیر، حدود چند قطره زعفران دم کرده و دو قاشق عسل استفاده کنین. البته کم و زیاد کردن مقدار عسل خیلی سلیقه‌ای و به ذائقتون بستگی داره، خیلی افراد نوشیدنی رو خیلی شیرین دوست دارن و بیشتر از عسل استفاده می‌کنن. این معجون رو می‌تونین گرم و یا خنک میل کنین، بابت استفاده از زعفران و عسل تو این نوشیدنی، شیر طلایی، خیلی خوش رنگه و عطر خوبی داره.

خواص شیر طلایی: یکی از خواص این نوشیدنی به علت وجود آنتی اکسیدان، کمک به جلوگیری به ابتلا به سرطانه.

شربت عسلی:

شما برای درست کردن شربت عسلی، می‌تونین از هر ماده‌ای که دوست دارین استفاده کنین و از خوردن شربت خوشمزه لذت ببرین.

خیلی افراد برای درست کردن شربت عسلی از آب میوه‌های مختلف استفاده می‌کنن و اون‌ها رو با عسل مخلوط می‌کنن.

تو فصل تابستون درست کردن یک نوشیدنی خنک همراه با چند تکه یخ حکم نوش دارو قبل مرگ سهراب رو داره، حالا تصور کنین، جون سهراب با بهترین و پرخاصیت ترین مواد نجات پیدا بکنه! چه شود!

برای درست کردن این نوش دارو، مقدار کمی زعفران رو آسیاب کنین و بعد دم کردن زعفران، اون رو با یک لیوان آب خنک مخلوط کنین، یک قاشق گلاب به موادتون اضافه کنین و دو قاشق عسل رو تو محلولتون حل کنین تا حسابی شیرین و خوش مزه بشه.

خواص شربت عسل و زعفران: همونطور که می‌دونین گلاب و زعفران آرام بخش هستن و خوردن عسل قبل خواب به شما تو داشتن خوابی آروم کمک می‌کنه. پس این شربت می‌تونه به آرامش شما کمک بکنه.

دمنوش با عسل

دمنوش لیمو و عسل:

کافیه تو یک لیوان آب داغ، چند قطره از آب یک لیموی تازه بریزین و بعد اون رو با عسل، شیرین کنین. به همین سادگی!

خواص دمنوش لیمو وعسل: حتما از این دمنوش و خواصش برای سرماخوردگی خیلی شنیدن، بله وجود ویتامین سی و عسل، باعث شده این دمنوش تو دوران سخت سرماخوردگی به خوب شدن حالمون کمک بکنه.

دمنوش زنجبیل و عسل:

یک برش کوچیک از زنجبیل تازه رو تو یک لیوان آب جوش بریزین، البته برای درست کردن این دمنوش می‌تونین از مقدار خیلی کمی زردچوبه هم استفاده کنین و تو آب مخلوط کنین، حدود 5 دقیقه زمان بدین تا دم بکشه و بعد دمنوش رو با عسل شیرین کنین. نوش جانتان!

خواص دمنوش زنجبیل و عسل: زنجبیل به درمان درد‌های شدید معده مانند دیسپپسی یا کولیک و اسهال کمک می‌کنه، پس با توجه به خواص عسل برای معده، ترکیب زنجیبل با عسل برای معده شما می‌تونه مفید باشه.

دمنوش عسل و دارچین:

 تو یک لیوان آب داغ، نصف قاشق چای‌خوری پودر دارچین یا خود دارچین رو همراه با پودر زعفران و کمی گلاب مخلوط کنین و یک درپوش برای لیوان بذارین تا کمی دم بکشه، بعد با دو قاشق غذاخوری عسل، دمنوشتون رو شیرین بکنین.

خواص دمنوش عسل و دارچین:  ترکیب دارچین و عسل به رفع سرفه ممکنه کمک بکنه، دارچین تو طب سنتی تو دسته گرمی‌جات قرار می‌گیره و خوردن اون تو روزهای سرد زمستونی باعث می‌شه بدنتون قوت بگیره.

ما تو کشمون سعی می‌کنیم به زندگی آگاهانه‌ی شما کمک کنیم، ما از سرخط شروع کردیم، از کشاورزهای زحمت کش.

سراغ کشاورزها رفتیم و محصولشون رو به نام خودشون مستقیم واسه فروش می‌ذاریم، اینطوری وقتی سود بیشتری بهشون می‌رسه، اون‌ها هم تمام تلاششون رو می‌کنن که محصول باکیفیتی به دست ما برسونن. بعد تیم کنترل کیفیت کشمون محصول‌ها رو به آزمایشگاه می‌فرسته و اون‌ها رو با کیفیت مشخص تو سایت برای فروش می‌ذاره.

حالا نوبت شماست که با انتخاب آگاهانه خرید کرده و از محصول با کیفیت تغذیه کنین. برای خرید عسل طبیعی شناسنامه دار به سایت کشمون مراجعه کنین.

4 نظر

  1. avatar

    مرجان

    31 مرداد 1399

    دمنوشهایی که گفتین خیلی عالین

  2. avatar

    نارنجی

    17 اردیبهشت 1401

    نوشیدنی عسلی ، بسیار لذیذ و جذابه برای تابستون و شربت رژیمی برای من که ورزش میکنم و باشگاه میرم و دوست دارم شربت عسلی رژیمی بخورم

  3. avatar

    اوپس

    17 اردیبهشت 1401

    نوشیدنی که باعسل درست بشه عالیه

  4. avatar

    روناک

    17 اردیبهشت 1401

    دمنوش عسل گرمی واسه خانمان باردار و پریود خوبه

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp