کیسه زیست تخریب‌پذیر

آخرین به روز رسانی 27 تیر 1400 / 0 نظر / 6077 بازدید

یک دست صدا نداره!

انگلیسی ها هم می گن it take a village to raise a child و همین اومده توی فضای کسب و کار و تبدیل شده به: it take a village to build a business

ما هم در کشمون به واسطه شرکای کاری که داریم موفق به انجام دستاوردهای مختلف مون شدیم.

در اینجا با افتخار می خواهیم بعضی از این شرکای کاری رو به شما دوستان مون معرفی کنیم. این کار بخشی قدرشناسی از این دوستانه و هم امیدواریم بعضی از شما ها نیز برای کسب و کارهاتون به این مجموعه ها مراجعه کنین و از خدمات شون استفاده کنین. به طور قطع اقبال بیشتر و بیشتر از خدمات این مجموعه ها پایداری بیشتری برای اونها به دنبال خواهد داشت و در نهایت منجر به دنیای بهتری برای همه ما خواهد شد.

 

 

در بسته بندی های کشمون حتما جعبه های مقوایی مختلف ما رو دیدین.

محصولات مختلفی در این جعبه ها بسته بندی می کنیم: خرما، زرشک، چای و…

بسته بندی ها از دید بعضی از شما عزیزان، بسیار زیبا و دوست داشتنی شدن.

به عنوان مثال در این پست اینستاگرام ما نظر یکی از دوستان کشمون رو درباره بسته بندی چای ایرانی در این جعبه ها گوش کنین.

داخل این جعبه ها از کیسه هایی استفاده کردیم که با کیسه ها پلاستیکی معمول متفاوت هستن؛ در واقع این کیسه ها اصلا پلاستیکی محسوب نمی شن. این کیسه ها در واقع بر پایه نشاسته ساخته شدن.

شرکت پارسال پلیمر شریف که یک شرکت دانش بنیانه، نوعی از کیسه رو تولید می کنه که بعد از مدتی ملکول های اون می شکنه و به طبیعت برمی گرده.

این وقتی مهم می شه که بدونیم، کیسه های پلاستیک معمولی که استفاده می کنیم، به میکرو پلاستیک تبدیل می شن و در نهایت در زنجیره غذایی مون به ما برمی گردن. 

در وب سایت شرکت پارس بیو درباره این سری محصولات شون نوشتن:

محصولات پارسابیو سری F برای کاربردهای فیلم در صنایع مختلف همچون بسته بندی و کشاورزی می باشد. گرید ParsaBio 80509F محصولی کاملا زیست تخریب پذیر می باشد و برای کاربردهای فیلم در صنایع مختلف همچون بسته بندی و کشاورزی می باشد. این محصول بر پایۀ پلیمر زیستی PLA/PBAT و نشاستۀ ترموپلاستیک میباشد.مهم ترین ویژگی های این محصولات عبارتند از چاپ پذیری مناسب، تاییدیۀ محصولات زیست پایه از موسسۀ وینکوتۀ بلژیک، قابلیت تولید فیلم با ضخامت های مختلف (20 تا 120 میکرومتر) و استحکام پارگی عالی. علاوه بر این، از جمله کاربردهای این گرید از محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1) کیسه های خرید و فروشگاهی، 2) کیسه های زباله 3) سفره های یکبار مصرف، 4) مالچ فیلم، 5)فیلم های بسته بندی و 6) پیشبند و زیر انداز یکبار مصرف کودک.

باعث افتخار ماست که همکاری ما با شرکت پارسا پلیمر شریف ما رو قادر کرده که یک قدم در مسیر دوست دار طبیعت کردن محصولات مون، پیش بریم.

در این پست اینستاگرام کشمون هم بیشتر درباره کیسه های زیست تخریب پذیر اطلاعات کسب کنین.

شما هم اگر در کسب و کارتون برای بسته‌بندی به پلاستیک نیاز دارید می‌تونید با جایگزین کردن کیسه‌های زیست تخریب‌پذیر، قدمی برای دوست‌دار محیط زیست کردن کسب و کارتون و حمایت از یک کسب و کار کاردرست بردارید.

 

نظری تا به حال ثبت نشده

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp