خرید عسل کشمون در تهران

آخرین به روز رسانی 25 خرداد 1401 / 0 نظر / 2728 بازدید

عسل ماده‌ غذایی‌ هستش که تو صبحانه یا میان وعده خیلی‌هامون جای خودشو پیدا و البته حفظ کرده.  به همین خاطر همه ما موقع خرید عسل دغدغه طبیعی و اصل بودنش رو داریم.
شما با خرید عسل تقلبی ممکنه سلامتی خودتون و خونواده‌تون رو به خطر بندازین. به همین دلیل ما تو این مقاله قصد داریم بهتون فاکتورهایی که هنگام خرید عسل طبیعی باید بهشون توجه کنین رو بررسی کنیم.

معرفی انواع عسل برای خریدی راحت

راهنمای خرید انواع عسل ارگانیک

همونطور که قبلا هم گفتیم، به خاطرعسل‌های تقلبی زیادی که تو بازار وجود داره، خرید عسل به یکی از چالشی‌ترین خریدهای ممکن تبدیل شده. اما بیاین ببینیم چطور می‌تونیم این خرید رو ساده‌ترش کنیم.
1.   تشخیص و خرید عسل ارگانیک
اگر بخوایم یه راست بریم سر اصل مطلب باید بگیم که فقط دو راه برای خرید عسل اصل و مطمئن وجود داره:

  • از جای معتبر خرید کنید.

به هیچ وجه از زنبوردارها یا فروشنده‌هایی که شناختی از اون‌ها ندارین، خرید نکنین.

  • عسل را در آزمایشگاه معتبر، آزمایش کنید.

این روش شاید برای افراد عادی سخت و پرهزینه باشه؛ اما کسانی که میخوان عمده خرید کنن؛ میتونن با هزینه مناسبی این کار رو انجام بدن.
2.   خرید عسل با موم یا بدون موم
به سه دلیل عسل رو با موم نخرید:

  • بسیاری از موم‌ها بارها و بارها استفاده شدن.
  • موم‌ها بسیاری از آنتی بیوتیک‌ها و سم‌ها را به خودشون جذب میکنن.
  • معده انسان به هیچ‌وجه موم زنبور عسل رو هضم نمیکنه و همینطور خاصیتی هم برای بدن نداره.

3.   عسل طبیعی و شکرک
شاید شما هم براتون این سوال پیش اومده که بلاخره عسل ارگانیک شکرک میزنه یا نه؟! جوابمون قطعا بله هست. عسل طبیعی به خاطر ترکیباتی که داره شکرک میزنه. اما این اتفاق به عوامل زیادی مثل دما و رطوبت بستگی داره.

عسل وحشی چیست؟

تا حالا این سوال براتون پیش اومده که عسل وحشی چه فرقی با عسل پرورشی داره؟ یا اصلا شاید شما هم فکر میکنین که عسل پرورشی که با کمک انسان تولید میشه طبیعی نیست و  عسل طبیعی فقط محدود به عسلیه که تو کوه و کمر پیدا میشه ؟باید بگیم سخت در اشتباهین. میگین چرا؟
فرق عسل وحشی و عسل طبیعی پرورشی
عسل‌ طبیعی بر خلاف عسل وحشی توسط زنبورهای پرورشی تو منطقه‌های حفاظت شده زنبورداران تولید و نگه داری میشه. جالبه بدونین که زنبورهای وحشی به هیچ وجه رام و اهلی نمیشن و در ارتفاعات و بلندی‌ها لانه‌ میکنن و تو کندوهای ساخته خودشون عسل تولید میکنن.

خرید عسل وحشی

خرید عسل وحشی عموما به دو صورت انجام میشه: (نکته مهم: دقت داشته باشید که برداشت عسل وحشی باعث میشه آسیب جدی به زنبور و محیط زیست برسه)

  • عسلی که تو کوه‌ها و شکاف تخته سنگ‌ها پیدا میشه.
  • عسلی که از روی تنه درخت‌ها برداشت میشه

خرید عسل کشمون از زنبوردار

خرید بهترین عسل در تهران

همونطور که تو بخش راهنمای خرید عسل ارگانیک گفتیم، یکی از فاکتورهای مهمی که باید بهش توجه بشه خرید عسل از  جاهایی که میشناسیم. ما تو کشمون به شما امکان خرید مستقیم از زنبوردار و میدیم. هر محصولی که شما از کشمون خرید میکنین شناسنامه دار و بدون واسطه‌ است.
اگه ساکن تهران هستین و علاقه‌مند به خرید حضوری می‌تونین به نمایندگی‌های کشمون در تهران مراجعه کنین و عسل و یا هر محصول دیگه‌ای که مدنظرتون هست رو تهیه کنین و خیالتون راحت باشه که محصولی که تهیه میکنین اصله و فیک نیست.

نظری تا به حال ثبت نشده

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp