قوانین و مقررات وبسایت کشمون

آخرین به روز رسانی 21 مهر 1399 / 5 نظر / 33097 بازدید

کشمون مبنای رفتارش با دوستانش اعتماده. این جا فقط چند نکته رو نوشتیم که بعدا دلخوری پیش نیاد. پس اگه دوست دارید که دوست تر باشیم، این موارد رو بخونید و موقع خرید در نظر داشته باشید:

 

شرایط خرید اول از کشمون

کشمون گاهی برای کسانی که اولین خریدشون از کشمون رو انجام میدن یه امتیازایی مثل تخفیف یا هدیه در نظر میگیره، اما برامون مهمه که توجه کنید خرید اول در کشمون به معنای مشتری جدیده (و نه کاربر جدید). به همین دلیل در صورتی که کاربری بعد از خرید اولش، با ثبت نام مجدد همچنان از کد تخفیف یا امتیازهای مربوط به خرید اول استفاده کنه و کشمون تشخیص بده که قبلا از سایت خرید داشته؛ این حق رو داره که سفارشش رو لغو کنه و مبلغ پرداختی به حساب کاربری شخص در کشمون برگشت بخوره.

 

راه‌های خرید از کشمون

کشمون راههای مختلفی برای فروش محصولش داره از جمله: سایت کشمون، ثبت سفارش از طریق تلفن یا واتساپ ارتباط با مشتریان کشمون، سفارش در دایرکت اینستاگرام، سفارش عمده و سازمانی،عاملیت های فروش‌ و … نکته‌ی مهم اینه که همه‌ی این محصولات در صورت داشتن بسته‌بندی، با نام کشمون بسته‌بندی شده و هنگام خرید این محصولات، فاکتور معتبر هم با نام کشمون صادر میشه. ما فقط مسئولیت کیفیت محصولی رو می‌پذیریم که از یکی از این راه ها تهیه کرده باشید. خلاصه مواظب کسانی که ممکنه بدون اطلاع ما خودشون رو کشمونی جا بزنن باشید. لوگوی کشمون رو هم بالای سایت با دقت ببینید. این لوگوی ماست و اگه کسی دیگه اسم خودشو گذاشت کشمون ما نیستیم. 

 

شرایط ارسال، پیگیری سفارش و مرجوعی

اگه هنوز سفارش ندادید و می‌خواید بدونید سفارشتون چند روزه به دستتون می‌رسه و هزینه‌ش چقدره، این‌جا رو ببینید:

شرایط ارسال

اگه می‌خواید بدونید بعد از این‌که سفارش دادید،در صورتی که نیاز به پیگیری بعدی‌ای بود چه کار باید بکنید این‌جا رو بخونید

پیگیری سفارش

یه تاکید مهم این‌که فقط مسیرهایی که توی پیگیری سفارش گفتیم برای این کار در نظر گرفته شده و کامنت گذاشتن زیر بلاگ پست ها و پیغام فرستادن به صورت شخصی واسه رفقای کشمونی جزو مسیرهای پیگیری نیست، ممکنه کسی مرامی براتون پیگیری کنه ولی ممکنه هم دیده نشه و پیگیری نکنه و در این صورت کشمون مسئولیتی نداره. 

اگه میخواید بدونید در صورتی که سفارشتون مشکل داشت باید چیکار کنید و کشمون درباره‌ش چطور تصمیم می گیره، حتما این‌جا رو بخونید:

شرایط مرجوعی

شرایط همکاری کشاورزها، زنبوردارها و دامدارها

تولید کنندگان زیادی از طریق فرم درخواست همکاری به ما اعلام می‌کنن که مایلن محصولشون رو به کشمون بیارن. اما تکمیل این فرم مسئولیتی برای کشمون ایجاد نمی‌کنه که حتما باهاشون همکاری کنیم، ما براساس اطلاعاتی که در فرم تکمیل کردن و محصولاتی که در اولویتمونه تصمیم می‌گیریم که باهاشون همکاری کنیم یا نه. اگر شما یکی از افرادی هستید که این فرم رو تکمیل کرده و تماسی باهاتون گرفته نشده همیشه این حق رو دارید که تماس بگیرید و پیگیری بیشتر هم داشته باشید اما از ما دلخور نباشید. ظرفیت کشمون برای پذیرش کشاورز و ... محدوده. امیدواریم بزرگتر بشیم و تعداد بیشتری از تولید کنندگان عزیز کنارمون باشن. 

 

ما در کشمون دوست داریم ارتباطمون با مخاطبانمون (چه اونایی که محصولات رو می‌خرن چه اونایی که برای خوندن قصه‌ها میان توی سایت دور می‌زنن و این یعنی که دوستمون دارن) یه ارتباط رفاقتی باشه. هر جا فکر کردید که لازمه درباره موضوعی از ما بپرسید، در تماس با ما راههای ارتباطی رو کامل گفتیم. 

5 نظر

  1. avatar

    محمدرضانجفی

    19 خرداد 1397

    باسلام مجدد یک پیشنهاد دارم برای تیم فعال کشمون: با تجربه شخصی خودم و یکی از دوستان کشاورز زاده زعفران کار استهباناتی (استان فارس) که در شهر دوبی امارات داشتیم، خودمان به عینه دیدیم که محصول زعفران ایرانی (در کنار برند های خارجی) با قیمتی بسیار بالاتر ار ایران (شاید بیش از دوبرابر) ولی همچنان در بسته بندی های نامرغوب در فروشگاههای هایپر (Carrefour, ..) به فروش می رسد. اینو عرض کردم برای ترغیب تیم کشمون به مطالعه بازار کشورهای همسایه. مخصوصا کشورهای توریست پذیر لوکس نشین (امارات، ترکیه،عربستان، قطر،آذربایجان، ارمنستان،...) موفق باشید.

  2. avatar

    ابوالفضل رسولزاده

    29 بهمن 1397

    سلام منم میخواستم محصول زعفرانم رادر کشمون بفروشم چکار کنم در ضمن من از روستای بسطاق شهرستان سرایانم

    لوگو کشمون: سلام مشخصات شما درج شد در حال حاضر فقط از منطقه قائنات کشاورز میپذیریم

  3. avatar

    عباس رمضانی

    13 خرداد 1398

    سلام شما زعفران نگین سر گل هم خریدارید. به کیلو، منطقه نیشابور

    لوگو کشمون: 09158674001 و 28425383 021 لطفا با ما تماس بگیرین

  4. avatar

    مهدی میرآخورلی

    07 خرداد 1398

    خسته نباشین ،بنده مهدی میرآخورلی یکی اراقوام بزرگ خاله بنده جزوفروشندگان است و خریدازایشان کنمو بداندپسرخاله اش و برادرزاده اش ازاینجادنبالش میڪند

    لوگو کشمون: متوجه منظور شما نشدم لطفا با ما تماس بگیرین

  5. avatar

    نفیسخ رمضانی

    18 آبان 1399

    سلام چجوری باید ب عنوان کشاورز ثبت نام کنم

    لوگو کشمون: برای ثبت نام به عنوان کشاورز از بخش کشاورزها، فرم ثبت نام اولیه رو تکمیل کنید، در صورتی که محصول شما در برنامه کار کشمون باشه همکاران ما باهاتون تماس می‌گیرند.

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp