خرید روغن زیتون اصل

آخرین به روز رسانی 24 خرداد 1401 / 0 نظر / 1955 بازدید

مصرف روغن زیتون تو خونه شما چقدر هست؟ خانوادتون چقدر روی بو و مزه روغن زیتون حساس هستن؟ اگه یکی از دغدغه‌های شما هم خرید یک روغن زیتون اصل هست تا آخر این مقاله با من همراه باشید.
روغن زیتون در رنگ‌های متنوعی وجود داره واین تفاوت رنگ بسته به نوع زیتون، متفاوته و نمیشه فقط باتوجه به رنگ، کیفیت روغن زیتون رو سنجید. انواع روغن زیتون در عطر و طعم، متفاوت‌اند و رنگ فقط یک فاکتوره. 
روغن زیتون باتوجه به سطح اسیدیته یا اولئیک اسید آزاد، درجه‌بندی میشه. میزان اولئیک اسید آزاد در روغن زیتون، نشون میده چه اندازه‌ای از چربی به اسید‌های چرب تبدیل شده و کیفیت روغن در چه سطحیه.
پس برای خرید روغن زیتون اصل باید به یک سری موارد توجه کرد که تو این مقاله یکی یکی واسطون میگم:

خرید روغن زیتون اصل خوراکی

بسیاری از آشپزها حساسیت دارن و فقط یک نوع روغن زیتون خوراکی را در آشپزخانه خود برای پخت و پز، تهیه سالاد و اضافه کردن برای تکمیل به غذاهایی که به آن نیاز دارند، خریداری می‌کنند. شما هم از این نوع آشپزها هستید؟ 
بدنبال خرید روغن زیتون اصل بخش ناراحت‌کننده اینه که حتی بطری‌هایی که در اولین تست، مزه اون را دوست داشتیم، وقتی دوباره یک هفته بعد اون را می‌چشیدیم، دیگه به همان اندازه جذاب نبودند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم یک روغن زیتون اصل و فرابکر با قیمت مناسب، از آخرین تولید یک کشاورز دلسوز و صادق خریداری کنید، در مکان مناسب نگهداری کنید و هر روز صبح، ظهر و شب از این روغن زیتون اصل خوراکی استفاده کنید و لذت ببرید.

روغن زیتون اصل کجا بخریم؟

خرید روغن زیتون اصل در تهران

آسانی خرید روغن زیتون اصل در تهران و حتی سایر شهرهای کشور و خارج از کشور برای هر کسی یک دغدغه هست و چه بهتر که این خرید با کیفیت عصاره دست یک کشاورز زحمت کش و دوست داشتنی و در سالم‌ترین بسته‌بندی‌ دوستدار طبیعت باشه.

خرید روغن زیتون اصل برای تامین مواد اولیه مجموعه‌های تولیدی

مصرف‌کننده‌های عمده، مثل آشپزها ، شیرینی‌پزها، داروسازها و… علاقه‌مندند که از بهترین مواد اولیه استفاده کنن و بعداٌ هم بتونن دوباره همون مواد اولیه رو تهیه کنند. این امکان با خرید محصوله یک کشاورز مشخص خیلی راحت به جای خرید محصولات صنعتی بر طرف میشه.

خرید روغن زیتون اصل در جعبه‌های هدیه‌ی سازمانی

تصور کنید که بتونید بسته‌هایی رو به اطرافیانتون هدیه بدید که علاوه بر روغن زیتون اصل با سایر محصولات طبیعی هم به زیبایی چیدمان بشه و با اسم و لوگوی سازمان‌ شما شخصی‌سازی بشه. این جعبه‌ها می‌تونه یک عمر شما رو در ذهن شرکای کاری و همکارانتون ماندگار کنه. علاوه‌بر این، یه تاثیر مثبت روی شرایط مالی زندگی یه کشاورز می‌گذارید.
برای خرید روغن زیتون اصل در تهران محصولات کشمون رو میتونید تو این فروشگاه‌ها پیدا کنید.

فروش روغن زیتون اصل 

تهیه روغن زیتون اصل، شامل 3 مرحله میشه:
1-    اعظام تیم کنترل کیفیت برای نظارت میدانی و دوره‌ای بر کار کشاورزها و بررسی محصولات تولید کننده در محل تولید روغن زیتون.
2-    ارسال نمونه محصول به آزمایشگاه‌های مطمئن برای بررسی و کنترل علمی.
3-    کنترل تجربی و کیفی روغن زیتون توسط کارشناسان خبره.
تا در نهایت روغن زیتون اصل با بهترین کیفیت را برای فروش تهیه بشه.

قیمت روغن زیتون اصل

روغن زیتون براساس گونه زیتون و کیفیتش به چند دسته تقسیم‌بندی و قیمت‌گذاری می‌شه. دسته‌هایی مثل روغن زیتون کریستال، بکر، لامپانت، تصفیه شده بدون بو و روغن زیتون فرابکر از انواع روغن زیتون هستن که بین اون‌ها روغن فرابکر بیشترین کیفیت رو داره.
یکی از عوامل تاثیرگذار برکیفیت روغن زیتون، تازه بودن روغن زیتونه. امروزه برای تشخیص کیفیت روغن زیتون هم از روش ارزیابی حسی چشایی و هم از روش‌های شیمیایی آزمایشگاهی استفاده می‌شه.

روغن زیتون خوراکی

تعیین قیمت روغن زیتون در کشمون

حتماٌ شما هم شنیدین که، قیمت خرید روغن زیتون از کشاورز عدد ثابتی نداره. بسیاری از بازاریان، روغن زیتون کشاورز را به صورت فله و با قیمتی نسبتاٌ ارزان خریداری می‌کنن بعد با قیمتی بیشتر در بسته بندی‌های مختلف می‌فروشند.
ولی کشمون بعد از بررسی بازار و تعیین کیفیت و فاکتورهای کیفی روغن زیتون در آزمایشگاه، قیمت خرید رو تعیین می‌کنه که این قیمت خرید از کشاورز، از بازار و دلالان بیشتره و به کشاورز سود بیشتری می‌رسه.
ما تو کشمون برای کنترل کیفیت و آزمایش محصولات هزینه می‌کنیم و این باعث می‌شه که محصول با کیفیتی به دست شما برسه. همچنین کشاورز هم از طریق فروش محصولاتش، با نام خودش، تو کشمون، سود بیشتری نسبت به بازار سنتی بدست میاره.
به طور کل مواردی از جمله: نتیجه آزمایش، هزینه متخصص حرفه‌ای هر محصول که مسئولیت کنترل کیفیت رو داره و هزینه‌های تمام شده، رو بهای تمام شده‌ی هر محصول، تاثیر می‌ذاره.
قیمت روغن زیتون فرابکر کشمون براساس کیفیتش تعیین می‌شه و به فروش می‌رسه.

روغن زیتون اصل فرابکر

روغن زیتون صرفاً آب استخراج شده از زیتون تازه است، بدون مواد شیمیایی، حرارت یا فرآوری بیشتر. این روغن برای واجد شرایط بودن به عنوان روغن زیتون اصل فرابکر، بالاترین درجه، باید آنالیز آزمایشگاهی و تست‌های حسی مشخصی را پشت سر بگذارد. روغن زیتون همچنین به دو شاخه‌ی تصفیه شده و تصفیه نشده تقسیم میشه. 

خرید روغن زیتون اصل کشمون 

روغن زیتون فرابکر چیست؟

روغن زیتون فرابکر، بهترین و باکیفیت‌ترین روغن موجوده و در واقع یه روغن تصفیه نشد‌ست. استانداردهای مشخصی وجود داره تا بشه روغن زیتون رو فرابکر نامید. این روغن به خاطر شیوه‌ای که به دست میاد، طعم واقعی زیتون رو داره، از انواع روغن‌های دیگه اسیدیته کمتری داره و مواد معدنی و ویتامین‌هایی که درش هست، از انواع روغن‌ زیتون‌های دیگه بیشتره.
روغن زیتون فرابکر با روش مکانیکی و بدون استفاده از حلال‌های شیمیایی روغن‌کشی میشه؛ دقیقا مثل گرفتن آب میوه. روغن زیتون فرابکر طعم متمایزی داره و اندکی مزه تلخی و فلفلی باید ازش حس بشه.

خرید روغن زیتون فرابکر

روغن زیتون فرابکر، بهترین درجه کیفی روغن زیتونه. کشاورز برای تولید روغن زیتون کشمون به تازه بودن و فاصله بین کاشت تا فراوری و تولید روغن زیتون توجه می‌کنه و ما تمام تلاشمون رو می‌کنیم تا روغن زیتون تازه به دست مصرف کننده برسه.

فروش اینترنتی روغن زیتون

یکی از نگرانی‌های همیشگی تجار این هست که نتونن محصولی به کیفیت و اصالت مورد انتظارشون پیدا کنن و اگر پیدا کردن مطمئن نیستن که بشه این خرید رو تکرار کرد. کشمون با ارائه روغن زیتون اصل آزمایش شده اقدام به فروش اینترنتی روغن زیتون به تجار در سرتاسر کشور نموده.

خرید روغن زیتون اصل از کشمون

بخاطر حساسیت تیم کشمون در خرید روغن زیتون اصل، طبیعی و با کیفیت، در تلاش بلندپروازانه تیم مون برای یافتن بهترین روغن زیتون اصل، بیش از صدها مدل روغن زیتون را در یک دوره زمانی آزمایش کردیم و خبر خوب اینکه ما چندین مورد روغن زیتون اصل را در چند سطح قیمتی براتون پیدا کردیم.
برای خرید عمده روغن زیتون اینترنتی و حضوری می‌تونین با مشاورین کشمون در ارتباط باشید.

نظری تا به حال ثبت نشده

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp