معرفی سازمان دوست‌دار کشاورز توسط کشمون

آخرین به روز رسانی 26 تیر 1400 / 0 نظر / 4748 بازدید

بعد از کسب افتخار تامین مواد اولیه غذایی سازمان های مختلف توسط کشمون، اولین قدم رو برای معرفی نشان سازمان دوست‌دار کشاورز برمی‌داریم:
این نشان به این معناست که مواد اولیه سازمان در حوزه کشاورزی در یک زنجیره تامین شفاف و کوتاه تامین شده.
 

از دید ما این مسئله اهمیت زیادی داره که از منظر داخلی و خارجی سازمان می‌تونیم به این شکل بهش نگاه کنیم:

از منظر داخلی سازمان:
یک. از اون‌جا که بخش عمده‌ای از غذای کارمندان در طی هفته (عموما وعده‌های صبحانه و نهار)، در محل شرکت صرف میشه، کیفیت این وعده‌های غذایی می‌تونه روی سلامت اون‌ها، بهبود کیفیت عملکرد شغلی و در نتیجه سطح رضایت از زندگیشون تاثیر زیادی داشته باشه. کیفیت بالای محصولاتی مثل محصولات کشمون که از یک زنجیره تامین کوتاه و شفاف به دستتون می‌رسه می‌تونه کمک کنه که  وضعیت سلامت کارمندان سازمان بهبود پیدا کنه.

دو. استفاده از محصولات کشمون توسط سازمان دوستدار کشاورز، و اطلاع رسانی اهداف کشمون به کارمندان اون سازمان،می‌تونه منجر به افزایش رضایت کارمندان از سازمانشون بشه. به این دلیل  که اون سازمان رو متعهد به جامعه، محیط زیست و اقشار آسیب پذیر (کشاورزان) معرفی کرده و باعث ایجاد خوشنودی و رضایت در کارمندان میشه. و در چنین فضایی، کارمندان نسبت به ناملایمات کاری و مشکلات اقتصادی صبورتر و همراه‌تر در کنار سازمان خواهند بود.

منظر خارجی سازمان:

تاثیر بر بالا رفتن جایگاه سازمان در جامعه به واسطه دریافت نشان «دوست‌دار کشاورز».

اگر ارزش های سازمانی خودتون رو هم‌راستا با این ارزش ها می‌بینید و مایلید در این مسیر پیشگام باشید، برای گفتگو و برنامه ریزی در این مسیر با ما تماس بگیرید.
راه ارتباطی جناب آقای فرهاد رستمی، مدیر همکاری های سازمانی کشمون
09123113789
 

نظری تا به حال ثبت نشده

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp