پیگیری سفارش

آخرین به روز رسانی 15 بهمن 1399 / 0 نظر / 13979 بازدید

تذکر بسیار مهم! کامنت گذاشتن در این صفحه از راه‌های پیگیری سفارش نیست! لطفا متن رو بخونید و از راه‌های گفته شده در متن پیگیری بفرمایید.


در صورتی که سفارشتون در زمان مورد انتظار به دستتون نرسید یا موارد دیگه‌ای بود که لازم بود درباره‌ش از ما پیگیری کنید در حال حاضر از چهار طریق می‌تونید این کار رو انجام بدید:

 

تماس با تلفن پشتیبانی مشتریان کشمون

تلفن پشتیبانی مشتریان کشمون با شماره ۰۹۱۵۸۶۷۴۰۰۱ در روزهای کاری (شنبه تا چهارشنبه) و از ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر پاسخگوی شماست.

 

پیام به چت آنلاین در سایت

در روزهای کاری و از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر، سوالاتتون رو از طریق چت آنلاین سایت هم می‌تونید بپرسید. چت آنلاین سایت کجاست؟ علامت سبز رنگ گوشه پایین سمت چپ رو بزنید تا صفحه گفتگو باز بشه.

 

پیام به بخش تماس با ما

در تمام طول شبانه‌روز و هفت روز هفته می‌تونید می‌تونید از طریق فرم تماس با ما نظر و یا مواردی که لازمه پیگیری بشه رو برای ما بنویسید تا تیم پشتیبانی کشمون در ساعت کاری پیام شما رو بررسی کنن و در صورت نیاز با شما تماس بگیرن.

پیام به اینستاگرام کشمون

در دایرکت اینستاگرام کشمون هم همکاران تیم پشتیبانی مشتریان کشمون پاسخگوی شما هستند.

نظری تا به حال ثبت نشده

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp