یه هدیه سازمانی چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟

آخرین به روز رسانی 19 بهمن 1399 / 0 نظر / 5434 بازدید

 هدیه گرفتن،  یکی از اون چیزهاییه که تقریبا هر آدمی رو خوشحال می‌کنه. وقتی به کسی هدیه می‌دیم در واقع داریم بهش می‌گیم که از بودنش خوشحال و ممنونیم و برای همین یه نوع توجه مثبت به آدم‌ها و دوستانمون محسوب می‌شه. حالا چند سالی هست که رسم دادن هدیه‌های سازمانی، بین کسب و کارهای مختلف، بیشتر از همیشه باب شده و با شروع سال نو، سازمان‌های مختلف تصمیم می‌گیرن که به همکارانشون هدیه بدن. امسال با شیوع کرونا و دورکار شدن اکثر کسب و کارها، این هدیه می‌تونه بیشتر از همیشه تاثیرگذار باشه و حال خودمون و دوستانمون رو خوب بکنه. اما یه هدیه سازمانی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه تا ما برای سازمانمون انتخابش کنیم؟ اینجا چندتا از ویژگی‌هاشو با هم مرور می‌کنیم:

معنی داشته باشه

هدیه سازمانی، مثل هر هدیه دیگه‌ای باید معنی و قصه‌ی جالبی رو تو ذهن طرف مقابل تداعی کنه. وقتی به همکارانمون هدیه‌ای می‌دیم که پشتش یه داستان و یه قصه بخصوص وجود داره، درواقع داریم بهشون می‌گیم که برای ما اهمیت دارن و ما عمیقا به هدیه‌ای که بهشون دادیم فکر کردیم. هدیه سازمانی باید ریشه در یک داستان، یک خاطره یا یک رخداد داشته باشه تا هیچ وقت از ذهن طرف مقابل پاک نشه.

 

 

کاربردی باشه

بهتره هدیه‌ای رو به همکارانمون بدیم که توی زندگی روزمره به دردشون بخوره. اینجوری با هر بار استفاده ازش یاد سازمانی که از اون هدیه گرفتن می‌افتن و اون هدیه براشون ماندگار می‌شه. جدای از این مورد، وقتی از کسی هدیه‌ای رو می‌گیریم که در راستای نیاز ماست، بیشتر خوشحال می‌شیم و احساس می‌کنیم طرف مقابل برای نیاز خود ما اون هدیه‌رو گرفته.

خلاقانه و متمایز باشه

یکی از تفاوت‌های هدیه‌های سازمانی با بقیه هدیه‌ها اینه که قراره برند مارو هم معرفی کنن و به کسی که بهش هدیه می‌دیم بگن ما چه کسب و کاری هستیم. به خاطر همین، داشتن خلاقیت و نوآوری تو انتخاب هدیه سازمانی می‌تونه به شدت در معرفی درست شما تاثیر گذار باشه. توی انتخاب هدیه سازمانی باید تا جایی که می تونیم متفاوت عمل کنیم و هدیه منحصر به فرد برند خودمون‌رو به همکارانمون بدیم.

 

 

مقرون به صرفه باشه

از اونجایی که معمولا تعداد هدایای سازمانی نسبت به انواع دیگه هدیه‌ها بیشتره و باید برای تعداد نفرات بالایی اون‌هارو تهیه کنیم. خیلی مهمه که هدیه‌ای انتخاب کنیم که قیمت مناسبی داشته باشه. البته نباید کیفیت رو فدای قیمت بکنیم و باید یادمون باشه هدیه سازمانی چیزیه که اگه درست انتخاب بشه می‌تونه چندبرابر هزینه‌ای که کردیم برامون بازخورد داشته باشه. بهتره هدیه‌ای انتخاب کنیم که قیمتش منصفانه باشه و نسبت به ارزش زحمتی که برای تولید اون هدیه کشیده شده مقرون به صرفه باشه.

جعبه‌های هدیه کشمون

کشمون در کنار سایر محصولاتی که داره و همیشه سعی کرده با دقت و وسواس انتخاب بشن، تعدادی جعبه هدیه خاص هم داره که هر کدوم قصه خاص خودشون‌رو دارن و با توجه به فرهنگ و اصالت طراحی شدن. با هدیه دادن جعبه‌های هدیه کشمون یه مجموعه از بهترین  و کاربردی‌ترین چیزهارو به دوستان و همکارانمون هدیه می‌دیم و برای همین جعبه‌های هدیه کشمون، همه ویژگی‌های یه هدیه موندگار‌رو دارن. برای تهیه کردن این جعبه‌ها می‌تونید از صفحه جعبه هدیه سایت کشمون اقدام کنین یا باهامون تماس بگیرین تا راهنماییتون کنیم:)

نظری تا به حال ثبت نشده

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp