لاته زعفرانی، یک نوشیدنی گرم و هیجان انگیز!

آخرین به روز رسانی 11 اردیبهشت 1401 / 0 نظر / 12472 بازدید

نمی دانم که شما هم مثل من اهل خوردن قهوه و کافی شاپ رفتن هستید یا نه! برای من که قهوه (انواع آن) یکی از نوشیدنی های خاص و دوست داشتنی و دلچسب است. از بین انواع قهوه ها، سفارشِ «همون همیشگی» من، بدون شک کافه لاته است.

در محل کارم (کارخانه نوآوری) یک کافی شاپ به اسم کافه سرباز است که من منوی این کافه را دوست دارم. مسئول کافه سرباز، احسان است. مدتی‌ست که احسان با کشمون و داستانش آشنا شده. او به تازگی تصمیم گرفته تا نوشیدنی های زعفرانی را به منوی سفارشاتش اضافه کند و توی این نوشیدنی ها، از زعفران کشاورزهای کشمون استفاده کند.

نوشیدنی های زعفرونی مثل: شربت زعفران ، چای زعفران ، دمنوش زعفران ، و به تازگی لاته زعفرانی !

 

با علاقه ای که من به کافه لاته دارم، و با توجه به اینکه خودم توی کشمون کار می کنم، اضافه شدن لاته زعفرانی به منوی کافه، خیلی برایم جالب و هیجان انگیز بود و هست!

دستور تهیه ی این نوع لاته، مشابه دستور تهیه ی لاته معمولی است. تنها تفاوتش این است که در یکی از مراحل، زعفران سابیده شده و دم کشیده به لاته اضافه می شود. می توانید مراحل ساخت لاته زعفرانی را در ویدئوی زیر ببینید.

 

 

 

اگر شما خودتان صاحب کافی شاپ هستید یا کافی‌من هستید و به دستورهای جدید و منوهای هیجان انگیز علاقه مندید، پیشنهاد می کنم که این نوشیدنی باحال و خوشمزه را به لیست سفارشاتتان اضافه کنید.

برای خرید زعفران از یک دوست کشاورز، می توانید هم اکنون از طریق لینک زیر اقدام کنید و زعفران خود را با نام کشاورز و با کیفیتی بالا و قابل اعتماد تهیه کنید.

 

 

خرید زعفران از کشاورز

 

نویسنده: معین قوی | تحریریه کشمون

نظری تا به حال ثبت نشده

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp