کشمون برای دومین سال پیاپی، برترین فروشگاه تخصصی ایران شد

آخرین به روز رسانی 19 اسفند 1398 / 0 نظر / 20781 بازدید

جشنواره وب و موبایل ایران، بزرگترین جشنواره‌ای هست که رقابت زیادی بین وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایلی تو گروه‌های مختلف ایجاد می‌کنه و هر سال برگزار می‌شه.

تو این جشنواره وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایلی تو دو بخش داوری و رای مردمی باهم رقابت می‌کنن. امسال (تو سال ۱۳۹۸) دوازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد.

کشمون برای دومین سال پیاپی، برترین فروشگاه تخصصی ایران شد

کشمون؛ برنده تندیس بهترین فروشگاه‌های تخصصی ۱۳۹۸ از بخش داوری

کشمون دو سال پیاپی هم، یعنی سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ استارتاپ برگزیده گروه بهترین فروشگاه تخصصی از بخش داوری جشنواره وب و موبایل ایران شد. تو این بخش، داورها فروشگاه‌های تخصصی که تو حوزه‌های متفاوت فعالیت می‌کنن رو از جنبه‌های مختلفی مثل: کارکرد، محتوا، طراحی دیداری، تعامل، نوآوری و تجربه کلی بررسی می‌کنن و در نهایت براساس رای‌شون وب سایت برگزیده معرفی می‌شه. باعث افتخار تیم کشمونه که تو دو سال پیایی تونسته به عنوان برترین فروشگاه تخصصی ایران با رای داورها انتخاب بشه. 

این تندیس قوت قلبی برای حرکت به جلو و انگیزه‌ای برای تلاش بیشتر برای رسیدن به هدف‌هامون تو ارائه محصولات باکیفیت و شناسنامه‌دار، حمایت از کشاورزان و همچنین تلاش برای به حقیقت تبدیل کردن زیرساخت‌های صرفه جویی آب تو بخش کشاورزیه، که البته این کار بدون حمایت شما مردم ایران انجام نمی‌شه.

از کشمون بیشتر بدانیم:

هر محصولی که شما  از کشمون می‌خرین محصول یک کشاورزه و با محصول مشابه کشاورز دیگر قاطی نشده.
این محصولات توسط تیم کنترل کیفیت کشمون تو آزمایشگاه‌های معتبر تایید می‌شن و با کیفیت مشخص تو سایت قرار می‌گیرن. کشمون با نظارت میدانی و دوره‌ای، برای حفظ کیفیت محصولاتی که به دست شما می‌رسه، تلاش می‌کنه.
کشمون وبسایتی هست که به کشاورز کمک می‌کنه محصولاتش رو بفروشه، محصولات رو با اسم خود کشاورز و داستان زندگیشون تو سایت به نمایش می‌ذاره و با این کار و کم کردن واسطه‌ها سود بیشتری به کشاورز می‌رسونه.

 

نظری تا به حال ثبت نشده

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp