کاور
زینب عیسی

زینب عیسی

زینب نیکرو کشاورزی اهل روستای رومُشتیک  شهرستان قاین است....

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول زینب عیسی تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی زینب عیسی

زینب نیکرو کشاورزی اهل روستای رومُشتیک  شهرستان قاین است. مردم محلی او را با نام زینب عیسی ( زینب فرزند عیسی ) می شناسند . او متولد 1364 و دارای یک  فرزند دختر 11 ساله  و یک پسر 5  ساله می باشد.

قصه زندگی زینب عیسی

زعفران قائنات

 

 زمین های کشاورزی زینب خانم در روستای رومشتیک قرار دارد ولی در حال حاضر او ساکن شهر قاین می باشد.  این زمین ها در محل کشمون چاه شهید افروزی قرار دارند و آبیاری آنها نیز از  همین چاه صورت می گیرد.

 

زعفران دست رنج کشاورز

 

او در کشاورزی از کود حیوانی و کود ارگانیک مخصوص زعفران استفاده می کند، همسر او در تمام مراحل کشاورزی یاری گرش است . همچنین علاوه بر زعفران، زرشک نیز به عمل می آورد.

 

زعفران کشمون

 

زینب عیسی علاوه بر کشاورزی در تولیدی کیف نیز مشغول به کار است این زن زحمت کش در زندگی خود با مشکلات زیادی روبرو شده اما زینب با روحیه بالا و توکل به خدا در مقابل این سختی ها ایستاده،  یکی از این مشکلات بیماری همسرش است که از سال 1394 متوجه شده اند او دچار بیماری MS شده است. اما خود آقای صحرا گرد و زینب خانم با اراده قوی با این مشکل کنار آمده اند و در حال حاضر به زندگی خود با انگیزه ادامه می دهند.

 

زعفران

 

زینب نیکرو معتقد است در آمد کشاورزی با خیر و برکت است و دوست دارد کشاورزی را گسترش بدهد، همچنین آرزو دارد همسرش سلامتی خود را بدست بیاورد.

 

 

 

whatsapp