کاور
حسن عیسی حَجی برات

حسن عیسی حَجی برات

حسن نیکرو زعفران‌کار...

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول حسن عیسی حَجی برات تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی حسن عیسی حَجی برات

حسن نیکرو زعفران‌کار جوان، اهل روستای رومُشتیک  در شهرستان قاینات در استان خراسان جنوبیه، مردم محلی حسن رو با نام حسن عیسی حَجی برات (یعنی حسن فرزند عیسی فرزند حاج برات ) می شناسن. زمین های‌ کشاورزی حسن در محل کشمون کلاته باقرآباد و چاه شهید افروزی قرار دارن و آبیاری این زمین ها هم با چاه و چشمه انجام میشه و در کشاورزی فقط از کود حیوانی استفاده می کنه. همسرش در تمام مراحل کشاورزی باهاش یار و همراهه. حسن نیکرو دوست داره در آینده برای خودش یک مرغداری هم داشته باشه، و آرزو داره سالم زندگی کنه و بتونه فرزندش رو به خوبی تربیت کنه.

قصه زندگی حسن عیسی حَجی برات

حسن عیسی حجی برات، حدودا سی ساله ست و یه فرزند دختر داره.

 

زعفران کشکون

 

زمین های‌ کشاورزی حسن در محل کشمون کلاته باقرآباد و چاه شهید افروزی قرار دارن و زمین‌هاش رو با چاه و چشمه آبیاری می‌کنه. او در کشاورزی فقط از کود حیوانی استفاده می کنه. همسرش با وجود داشتن فرزند کوچک، همیشه و در  تمام مراحل کشاورزی بهش کمک می‌کنه.

 

زعفران کار اصیل

 

حسن  در گذشته یک گاوداری راه اندازی کرده و متاسفانه شیوع یک مریضی واگیر دار در بین گاو ها باعث تلف شدن اون‌ها شد و  ضرر زیادی را متحمل شد. همین شد که گاو داری رو تعطیل کرد ولی علاقه زیاد او به پرورش دام و طیور باعث شد تا در یک مرغداری مشغول به کار بشه و در حال حاضر علاوه بر کشاورزی در این مرغداری هم مشغول به کاره.   تعدادی هم  گوسفند  برای مصرف شخصی خانواده داره.

 

زعفران اصل

 

حسن نیکرو دوست داره در آینده برای خودش یک مرغداری داشته باشه، و آرزو داره سالم زندگی کنه و بتونه فرزندش رو به خوبی تربیت کنه .

 

 

whatsapp