کاور
رضا کَبلَی علی

رضا کَبلَی علی

محمد رضا افروزی کشاورزی اهل روستای رومُشتیک شهرستان...

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول رضا کَبلَی علی تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی رضا کَبلَی علی

محمد رضا افروزی کشاورزی اهل روستای رومُشتیک شهرستان قائن است، مردم محلی او را با نام رضا کَبلَی علی ( رضا فرزند کربلایی علی ) می شناسند.

این کشاورز 45 ساله دارای چهار فرزند می باشد، یک پسر بیست ساله و سه دختر به ترتیب شانزده، چهارده و یازده ساله ثمره زندگی او هستند.

قصه زندگی رضا کَبلَی علی

 

خرید اینترنتی زعفران

 

محمد رضا افروزی کشاورزی اهل روستای رومُشتیک شهرستان قائن است، مردم محلی او را با نام رضا کَبلَی علی ( رضا فرزند کربلایی علی ) می شناسند. این کشاورز 45 ساله دارای چهار فرزند می باشد، یک پسر بیست ساله و سه دختر به ترتیب شانزده، چهارده و یازده ساله ثمره زندگی او هستند.

 

زعفران ارگانیک

 

زمین های‌ کشاورزی رضا کَبلَی علی در محل کشمون قَر شُماری و کلاته اسد الله قرار دارند، ( این نام ها در گویش محلی به مکان هایی می گویند که در آن کشت و کار انجام می شود ). آبیاری این زمین ها از قنات رومُشتیک، قنات کلاته اسدالله و چاه شهید افروزی صورت می گیرد. او بجز زعفران عناب، پسته و زرشک نیز بعمل می آورد که بخشی برای مصرف شخصی و مازاد آن را به فروش می رساند. آقا رضا در کشاورزی فقط از کود حیوانی استفاده می کند.

 

زعفران ارگانیک - خرید اینترنتی

 

رضا کَبلَی علی در کنار کشاورزی چند دام برای مصرف شخصی دارد و در کارگاه جوشکاری خود نیز مشغول به کار می باشد. خانواده آقا رضا در تمام مراحل کشاورزی همراه او هستند. محمد رضا افروزی آرزو دارد که فرزندانش سر و سامان بگیرند و خشکسالی های اخیر به پایان برسد تا مردم روستا حال خوشی را تجربه کنند.

whatsapp