کاور
کِلِی علَکْبَر رازقی

کِلِی علَکْبَر رازقی

کِلِی علَکْبَر نام محلی آقای کربلایی علی اکبر رازقی است. این کشاورز متولد...

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول کِلِی علَکْبَر رازقی تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی کِلِی علَکْبَر رازقی

کِلِی علَکْبَر نام محلی آقای کربلایی علی اکبر رازقی است. این کشاورز متولد سال 60، در روستای اَندریک در نزدیکی شهر قائن زندگی می کند.

کِلِی علَکْبَر 3 فرزند پسر کوچک دارد که در کنار خودش و همسرش زندگی می کنند.

قصه زندگی کِلِی عَلَکبر

زعفران کشاورز

 

کِلِی علَکْبَر بیش از 20 سال است که به کار کشاورزی مشغول است. کشاورزی شغل پدری اوست. این کشاورز همچنین به کار بنایی هم مشغول است و استاد بنا است.

این کشاورز در اراضی اَندِریک و اِستاج زمین زراعی دارد. این زمین‌ها به او به ارث رسیده‌اند. آب این زمین‌ها توسط قنات‌های َاندِریک و اِستاج تأمین می‌شود.

 

خرید زعفران

 

کِلِی علَکْبَر علاوه بر کاشت زعفران به کاشت زرشک، شوید، شلغم و جو هم می‌پردازد. او این محصولات را هم برای مصرف شخصی و هم برای فروش به عمل می‌آورد.

برای کارهای کشاورزی، همسر و فرزندان کِلِی علَکْبَر به او کمک می‌کنند. او توانسته 2 دانگ از یک تراکتور را هم خریداری کند و بخشی از کارهای مزرعه‌اش را با تراکتور انجام دهد. او برای مزارع زعفرانش فقط از کود حیوانی و خاک بیگانه استفاده می‌کند.

 

خرید زعفران کشاورز

 

کِلِی علَکْبَر از همه‌چیز زندگی خود راضی است جز وضعیت آب. او منتظر است تا خشک‌سالی‌ها تمام شوند و بتواند با امید بیشتری به کشاورزی ادامه بدهد. همچنین آرزوی او این است که فرزندانش سالم بمانند و عاقبت‌به‌خیر شوند.

whatsapp