کاور
مَمَّرِّضای ادیبیان

مَمَّرِّضای ادیبیان

مَمَّرِّضای ادیبیان نام محلی آقای محمدرضا ادیبیان یکی از کشاورزهای...

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول مَمَّرِّضای ادیبیان تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی مَمَّرِّضای ادیبیان

مَمَّرِّضای ادیبیان نام محلی آقای محمدرضا ادیبیان یکی از کشاورزهای روستای باراز شهرستان قاین است. این کشاورز متولد 09/03/1344 است و 5 فرزند، سه دختر و دو پسر دارد. این کشاورز دارای مدرک تحصیلی سیکل است.

قصه زندگی مَمَّرِّضا

خرید زعفران کشاورز

 

مَمَّرِّضا چند قطعه زمین در کلاته خونیک‌پناه دارد. به دلیل اینکه زمین آنجا خاک مرغوبی دارد و محل مناسبی برای ذخیره آب باران است، لذا مَمَّرِّضا یک استخر در آنجا احداث نموده است.

او از کودکی در کنار پدر کشاورزی را آموخته و الان تبدیل به کشاورز باتجربه‌ای شده است. همچنین در کنار کار کشاورزی به‌وسیله‌ی اتومبیل نیسان خود به کار حمل اثاثیه می‌پردازد.

 

زعفران کشاورز

 

مَمَّرِّضا آبیاری محصولات خود را از قنات و منبع ذخیره آب باران خود انجام می‌دهد. در کشاورزی از کود حیوانی و خاک بیگانه (خاکی که تابه‌حال در آن محصولی کشت نشده) استفاده می‌کند.

او در زمین‌های کشاورزی‌اش علاوه بر کاشت زعفران به کاشت سیب‌زمینی، نخود، عدس، گندم، جو، سیر، آلو و زرشک مشغول است، بخشی از این محصولات برای مصرف شخصی و مابقی جهت فروش است.

 

زعفران اصل و با کیفیت قاینات

 

مَمَّرِّضا از زندگی خود احساس رضایت دارد چون خود و خانواده‌اش و سلامت هستند و از خدا رزق و روزی خودش را دریافت می‌کند.

مَمَّرِّضا دوست دارد کشاورزی خود را توسعه دهد و آرزویش توسعه و سربلندی کشورش، رزق حلال و عاقبت‌به‌خیری خود و خانواده‌اش است.

whatsapp