کاور
بهاره اصلانی

بهاره اصلانی

بهاره اصلانی هستم از شهرستان فریدون شهر استان اصفهان. گرجی زبان هستم...

خرید میوه خشک مخلوط

بیوگرافی بهاره اصلانی

بهاره اصلانی هستم از شهرستان فریدون شهر استان اصفهان. گرجی زبان هستم و در سن 9 سالگی مادرم رو از دست دادم و اسم مادرم گوهر ملوک بود و مادرم اصالتا آبادانی بودن به شدت وابسته به مادرم بودم و در سن کودکی غم بزرگی بود برام .

کم کم بزرگ شدم و شدم یه دختر موفق، خداروشکر  سال 1386 رتبه 16 رشته هنر در کنکور سراسری شدم و مدرکم رو گرفتم بعدش مجدد رشته روانشناسی رو از اول خوندم و همیشه تو دانشگاه حرف اول رو میزدم .

چند سالی در ارگان های دولتی کار کردم ولی نتونستم ادامه بدم چون با روحیاتم مطابقت نداشت.

بعد اتمام دانشگاه و گرفتن مدرک روانشناسی ازدواج کردم و داخل خونه ادویه میساختم و مشتری های زیادی پیدا کردم در نتیجه کارگاه ادویه تاسیس کردم ولی در ادامه این کار نیاز به بازاریابی زیادی داشت و کار بازاریابی با روحیات من سازگار نبود و نتونستم ادامه بدم.

بعد این تجربه تصمیم گرفتم کارگاه میوه خشک بزنم و رفتم پروانه کسب گرفتم و برای ثبت برندم اقدام کردم و همه بهم میگفتن چون گرجی زبان هستی یه اسم گرجی انتخاب کن ولی از اونجایی که مادرم همیشه  کنارم بود و حمایتش رو از بالا احساس میکردم اسم برندم رو بی بی گوهر ثبت کردم و خیلی خوشحالم و خدارو شاکرم که در زمینه میوه خشک تونستم موفق باشم و سربلند باشم.

تفاوت من با خیلی های دیگه اینه که دارم با وجدان کار میکنم و تضمین کیفیت دارم و آرزوم اینه روزی به جایی برسم که بتونم به همنوعان خودم کمک کنم تا موفق بشن و فکر نکنن نبود چیزی بتونه جلوی پیشرفتشون رو بگیره من خودم نبود مادرم ضربه بزرگی بود برام خداروشکر که خدار هیچوقت هیچوقت منو تنها نگذاشت و الان در بین همس های خودم شدم یک الگو و آدم موفق.

الان شیرین ترین خاطره من اینه که تونستم اسم مادرم رو جاودانه کنم.

whatsapp