کاور

بیوگرافی میلاد و شهره

شهره و میلاد، یک زوج عاشق سفر و طبیعت هستن. سال‌هاست که به گشت و گذار در سراسر ایران مشغول بوده و با طعم‌های اصیل و منحصر به فرد بومی آشنا شدن. این دو همیشه به دنبال کشف منابع این طعم‌های متفاوتن  و با جمع‌آوری ادویه‌ها و سبزیجات خاص بومی، تلاش می‌کردن ادویه‌هایی با ترکیب و مزه‌های متفاوت و البته مورد پسند ذائقه‌ی افراد مختلف بسازن.

 

با این ادویه‌های ترکیبی شگفت‌انگیز، شهره و میلاد به تبدیل شدن غذاهای معمولی و متداول به چیزی جذاب‌تر و با طعم و عطری جدید رسیدن.

با اینکه طعم‌های اصیل و بومی همچنان جای خود رو در میان ترکیباتشون دارن، اما با این ادویه‌ها، غذاهایی با طعم‌های متفاوت و خیره کننده ساخته میشن.

شهره و میلاد از تجربه‌ی سفرهاشون به این نتیجه رسیده بودن که طعم‌هایی کمی متفاوت می‌تونه تجربه‌ی خوبی باشه. اگه شما هم به تجربه‌ی طعم‌های جدید و متفاوت علاقه‌مندین، حتما باید ادویه‌های شهره و میلاد رو تجربه کنین. با ترکیب ادویه‌های بومی و ادویه‌های غیر بومی، ترکیباتی با طعم و عطری منحصر به فرد و جذاب را به وجود آوردن که می‌تونه غذاهای معمولی شما رو به چیزی خاص و جذاب تبدیل کنه.

 

با استفاده از ادویه‌های شهره و میلاد، می‌تونین توی آشپزی‌تون خلاقیت بیشتری به خرج بدین و ترکیباتی با طعم‌های متفاوت و شگفت‌انگیز بسازین.

whatsapp