کاور
 ناتسوکی هیرایاما

ناتسوکی هیرایاما

آقای ناتسوکی هیرایاما(Natsuki Hirayama) ۷۱ سالشه. روستای محل زندگی این کشاورز...

خرید چای ماچا

بیوگرافی ناتسوکی هیرایاما

آقای ناتسوکی هیرایاما(Natsuki Hirayama) ۷۱ سالشه. روستای محل زندگی این کشاورز در ارتفاعات ۵۰۰ متری کوهستانی قرار گرفته‌. این کشاورز تولید کننده چای سبز ، دو فرزند هم داره.

 

در اواسط قرن نوزدهم چای از عمده‌ترین محصولات صادراتی ژاپن به حساب میومد. اما تولید و پردازش این چای با روش های  ناکارآمد و به صورت دستی بود.

در اون سال ها ژاپن تصمیم گرفت چای در حجم بالا تولید کنه تا بتونه از نظر اقتصادی وضعیت خودش رو بهتر کنه‌. ژاپنی ها روی اختراع دستگاه خودکار پردازش چای وقت گذاشتن و دستگاهی که برگ‌ها رو با حفظ عطر و درخشندگی منحصر به فرد خود خشک کنه تولید کردن.

 

کشاورز ما هم همیشه در این سال ها با استفاده از بهترین ماشین آلات محصولش رو خشک کرده و چای با کیفیت به مشتری هاش داده.

آب و هوای خنک روستای آقای ناتسوکی هیرایاما و مناطق اطرافش باعث میشه احتمال آلودگی و آفت در اون منطقه کم باشه نداشته باشه. همین عامل پتانسیل اون منطقه در تولید چای ارگانیک و بدون استفاده از آفت‌کش رو ممکن کنه.

 

اقای هیرایاما دوست داره همه مردم در همه جای دنیا نسبت به طعم بینظیر و خوش عطر چای سبز آگاهی بیشتری پیدا کنن و برای سلامتشون از خواص بیشمار و بی نظیرش بهره ببرن.

 

توی کشمون برای اولین بار افتخار داریم تا با یکی از برترین چایکاران ژاپن همکاری مستقیم داشته باشیم. محصول خاص و جذاب "چای ماچا" کاملا ارگانیک رو به محصولاتمون اضافه کردیم.

whatsapp