کاور
امین کیانی تیغاب

امین کیانی تیغاب

امین کیانی تیغاب کشاورز جوان متولد 1375 اهل روستای تیغاب در منطقه پسکوه...

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول امین کیانی تیغاب تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی امین کیانی تیغاب

امین کیانی تیغاب کشاورز جوان متولد 1375 اهل روستای تیغاب در منطقه پسکوه شهر قاینه. امین آقا متاهل و صاحب یک فرزند دختره و کشاورزی رو از پدر آموخته

 در حال حاضر هم حدود 10 هکتار زمین کشاورزی دارن.

برای تقویت خاک از کود حیوانی و کود شیمیایی استفاده می‌کنن، به این صورت که یک سال کود حیوانی و یک سال کود شیمیایی به زمینشون میدن. چرا که معتقدن مصرف زیاد کود شیمیایی به خاک آسیب میزنه. کشاورزی در روستای تیغاب وابسته به چاه های عمیق هست و ایشون هم برای آبیاری از چاه عمیق استفاده میکنن.

برای توسعه کارشون دو سالی میشه که مساحت بالایی از زمین هاشون رو به محصول پسته اختصاص دادن و حجم بالایی پسته کاری کردن و امیدوارن تا چند سال آینده به بار بشینه و بتونن پسته خوبی برداشت کنن. یک باری هم برای دریافت وام اشتغال‌زایی اقدام کردن ولی موفق به دریافتش نشدن.

در کنار کشاورزی به کار دامداری هم مشغول هستن و در مورد آشنایی با کشمون و علت همکاری با کشمون میگن: ابتدای سال 1401 که تیم کشمون سفری به روستای تیغاب داشتن با کشمون آشنا شدم و بعدا دیدم برند معتبری هستن و به دلیل احترام و برخورد خوبی که با کشاورز دارن و اینکه زعفرون کشاورز رو به نام خودش و با نام قاین می‌فروشن با کشمون همکاری کردم. 

خوشحالیم که ایشون به جمع مزرعه‌دارهای عزیز ما اضافه شدن.

whatsapp