کاور
محمد افروزی

محمد افروزی

محمد افروزی کشاورز جوان زعفران، اهل روستای رومشتیک در شهرستان قاینات...

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول محمد افروزی تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی محمد افروزی

محمد افروزی کشاورز جوان زعفران، اهل روستای رومشتیک در شهرستان قاینات در استان خراسان . جنوبیه. محمد هنوز ۳۰ سالش نشده و مجرده و همراه با خانواده زندگی می‌کنه. کشاورزی شغل پدریش بوده ولی با علاقه خودش به این کار رو آورده. در کشاورزی از کود حیوانی استفاده می‌کنه و آبیاری زمین‌هاش از طریق چاه و با روش غرقابیه.

علاوه بر کشاورزی در هلال احمر هم کار می‌کنه که شروع فعالیت با عشق و علاقه بود و بعد هم دید درآمدی داره که به درآمد کم کشاورزی کمک می‌کنه برای همین پی کار رو گرفت. در اوقات فراغت هم مطالعه می‌کنه.

قصه محمد افروزی

گرچه در کار کشاورزی محمد دست تنها شده ولی در زمان برداشت محصول خانواده به کمک محمد میان. محمد این اتفاق در کشاورزی که نتیجه زحماتش رو به ثمر نشسته می‌بینه اتفاق خوشایندی می‌دونه و آفت زدن محصولش رو بدترین اتفاق. 

محمد افروزی پایین بودن قیمت محصول و این‌که حس می‌کنه از زحمتی که برای کشاورزی می‌کشه نتیجه ای نمی‌بینه رو بخش‌های سخت کشاورزی می‌بینه. برای همین وقتی از طریق دوستان و دیگران کشاورزان اهل رومشتیک که عضو کشمون هستند با کشمون آشنا شد به‌خاطر نبودن واسطه با مشتری و این‌که به اسم خودش محصول در کشمون فروخته میشه علاقه‌مند شد که محصولش رو به کشمون بیاره.

آرزوی محمد اینه که چنان درآمد خوبی داشته باشه که بتونه یک کار شروع کنه و چند نفر دیگه رو هم دستشون رو بگیره و بیاره سرکار تا از بیکاری در بیان و لذت ببره از این اتفاق. 

whatsapp