کاور
منیژه حاجیان

منیژه حاجیان

خانم منیژه حاجیان از کودکی توی باغای چای بزرگ شده، همیشه دور و برش پدر، مادر، دایی و... در حال درست کردن...

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول منیژه حاجیان تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی منیژه حاجیان

خانم منیژه حاجیان از کودکی توی باغای چای بزرگ شده، همیشه دور و برش پدر، مادر، دایی و... در حال درست کردن چای سنتی برای مصرف خونگی خودشون بودن، این چایی هم عطر و رنگ فوق العاده ای نسبت به چایی کارخونه ‌ای داشت و هم کاملاً طبیعی بود ... 
 رفته رفته چای خارجی توی بازار زیاد شد تا جایی که مردم به جای چای ایرانی با اصالت یک مشت رنگ دم کرده رو ترجیح می دادن، این موضوع خانم حاجیان رو کلافه کرده بود، آخه چرا باید اینجوری بشه ؟

قصه ی زندگی منیژه حاجیان

 

چای اصل ایرانی

 

خانم حاجیان باید دست به کار می شد و همینطور هم شد.  ایشون با علاقه و پشتکار اقدام به تولید چای دستی با کیفیت کرد. 

 

چای ایرانی

 

برای معرفی چای ایرانی هر کاری که از دستش بر میومد کرد، از ملاقات با مسئولین مختلف استانی و کشوری تا شرکت در جشنواره های مختلف، که اتفاقاً توی جشنواره ی  چای لاهیجان (98) موفق شد تندیس ملی چای نمونه کشور رو به دست بیاره. 

 

چای کشمونیا

 

خانم حاجیان تونست چای سنتی که کم کم داشت جاشو به چای کارگاهی و یا کارخونه ای میداد رو دوباره توی منطقه خودشون زنده کنه و در حال  حاضر ایشون تونسته چند خانم دیگه رو هم مشغول به کار بکنه. 

 

چای کشمون

 

حالا خانم حاجیان تونسته رویای خودش که زنده نگه داشتن چای سنتی دستی و با اصالت ایرانی بود رو تحقق ببخشه و این حس خوب رو به خودش و مردمی که از محصول ایشون استفاده می کنن منتقل کنه.

 

چای

 

 

whatsapp