کاور
حسین عاملی

حسین عاملی

بعد از تموم شدن سربازیش بیکار بود و جویای کار، پدرش کارمند بود و در کنار کارش کشاورزی و زنبورداری هم...

ممکن است این عسل درحال رس بستن به دستتان برسد و یا در مدت کوتاهی رس ببندد.
خرید عسل چند گیاه بهارهخرید عسل کرمی بهاره با زعفران

بیوگرافی حسین عاملی

بعد از تموم شدن سربازیش بیکار بود و جویای کار، پدرش کارمند بود و در کنار کارش کشاورزی و زنبورداری هم میکرد ، البته نه در مقیاس بالا، در حد تفریح و پر کردن اوقات فراغت. چند باری به همراه پدرش به سراغ کندوها رفت و کم کم به این کار علاقه مند شد. 
پدر حسین آقا که علاقه‌شو به این کار میبینه کندوها رو بهش می سپره.  تعداد 5 کندو از پدرش تحویل میگیره و با خرید 3 کندوی دیگه شروع به زنبورداری میکنه.
 

قصه زندگی حسین عاملی

 

کندودار با اصالت

 

سال اول سال خوبی براش نبود و در پایان سال نه تنها برداشت عسل خوبی نداشت بلکه تعدادی از زنبورها هم از بین رفتند. سال بعد برای شروع کار نیاز به افزایش کندوها بود ولی متاسفانه پولی برای خرید کندو نداشت. از پدرش درخواست کمک کرد ولی به خاطر عدم پیشرفت کارش در سال قبل باهاش مخالفت کرد ، اما با اصرار زیاد موفق شد بالاخره پدر رو راضی به کمک کنه. 
 

عسل اصل

 

حسین آقا بعد از خرید کندو شروع به کار کرد و برای اثبات تواناییش به پدر و خانواده سخت کار کرد و خدارو شکر سال بسیار خوبی رو پشت سر گذاشت. ولی متاسفانه شیرینی سال دوم توی سال سوم با تلخی همراه شد و با سرقت کندوها، سال بدی براشون رقم خورد.
اما ناامید نشد و سال بعد رو با انگیزه بیشتر شروع کرد. 
 

عسل طبیعی

 

الان تو سال دوازدهم زنبورداری، 90 کلونی زنبور داره و همچنان با شور و هیجان به کارش ادامه میده.  امسال هم به لطف خدا به عنوان زنبوردار نمونه شهرستان و استان انتخاب شد.
 

کندودار

 

حسین آقا جزو کندودارهای کوچ رو به حساب میاد . تعداد دفعات کوچ سالانه از 10 تا 15 دفعه در هر سال، بسته به میزان بارندگی، متغیره، بیشترین کوچ به شهرهای بشرویه ، طبس ، سرخس، خواف، تایباد انجام میشه. 
گلهای مورد استفاده زنبورها در این کوچ ها عبارتند از : کلزا، خاکشیر، زرشک، زعفران، پنبه، یونجه، اقاقیا، آفتاب گردان، اسپند و ... 

 

خرید عسل متقیم از کدودار

 

همسر حسین آقا توی همه مراحل کار همیشه در کنارش بوده و هست و به همین دلیل قدردان زحماتشه و آرزو داره خیلی زود مشکلات اقتصادی مردم کشورمون حل بشه. 


 

whatsapp