کاور
اسماعیل غُلُمسِی

اسماعیل غُلُمسِی

اسماعیل در سال 92 به مدت 8 ماه به خدمت مقدس سربازی میره که پس از آن موفق میشه به استخدام نیروی انتظامی...

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول اسماعیل غُلُمسِی تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی اسماعیل غُلُمسِی

اسماعیل در سال 92 به مدت 8 ماه به خدمت مقدس سربازی میره که پس از آن موفق میشه به استخدام نیروی انتظامی دربیاد. او به دلیل کافی نبودن درآمد کارمندی برای زندگیش به کار کشاورزی نیز مشغول میشه  و توی زمینایی که از پدر بهشون رسیده کار میکنه.  محصول اصلی که کشت میکنه زعفران و زرشکه .
 

قصه ی زندگی اسماعیل غُلُمسِی

 

زعفران اصل

 

اسماعیل غُلُمسِی عاشق میشه  و این عشق رو  13/05/97 در حرم آقا امام رضا(ع)  ثبت میکنه  و در این مکان مقدس با معشوق خودش  عهد و پیمان خوشبختی جاودانگی را می بنده.
توی  کشاورزی به کمک همسر و سه برادرش دلخوشه و همیشه قدردان کمک های بیدریغ اونا هست.
 

زعفران کشمون

 

آقا اسماعیل بدون استفاده از کودهای شیمیایی محصولات خود را به عمل می آورد و فقط از کود حیوانی استفاده می کنه. 
او  به جای استفاده از سموم شیمیایی علف کش به همراه خانواده و نیرویی که به کار میگیره به صورت دستی  و با استفاده از ابزارهایی مثل بیل و علف زن ، علف های هرز رو از بین می بره.
 

 

زعفران دشبون

 

آقا اسماعیل افروزی جوون  فعال ایرانیه که متولد  15/02/72 توی روستای رومشتیک از توابع شهرستان قائن.  تو محل زندگیشون به نام اسماعیل غُلُمسِی ( اسماعیل فرزند غلام حسین ) می شناسن. پدرش از کشاورزان با تجربه روستا هست  که با لقمه حلالی که از زمین کشاورزی کسب کرده بچه هاشو با آبرو تحویل جامعه داده.
اسماعیل غُلُمسِی آرزو داره که جهان از شر این ویروس کرونا نجات پیدا کنه ، تمام مردم سرزمینش و خانواده خودش در سلامتی کامل باشن.

 

whatsapp