کاور
رضا غُلُمعلی بیک

رضا غُلُمعلی بیک

آقای محمد رضا افشاری متولد 1344 متولد روستای خونیک تَجِن ولی ساکن شهرستان قاینن. مردم محلی ایشون رو به...

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول رضا غُلُمعلی بیک تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی رضا غُلُمعلی بیک

آقای محمد رضا افشاری متولد 1344 متولد روستای خونیک تَجِن ولی ساکن شهرستان قاینن. مردم محلی ایشون رو به اسم محلی رضا غلامعلی بیک (رضا فرزند غلامعلی بیک) می شناسن. این کشاورز دوران مجردی رو در همون روستای خونیک تجن همراه با پدرشون کار کشاورزی می کردن . آقا رضا در سال 62 ازدواج کرده، همون سال هم به استخدام نیروهای مسلح درمیان و از روستا به شهر قائن اومده و همون اولایل جنگ به جبهه میرن.

قصه زندگی غُلُمعلی بیک

 

 

زعفرانکشمون

 

بعد از ده ماه خبر اسارت آقا رضا از رادیو پخش میشه، ولی در واقع ایشون مجروح بودن و حدود چهار ماه در بیمارستان تبریز و بعد در مشهد بستری شده بودن. وقتی تو مشهد بستری بودن، با ارتباط گرفتن با یکی از آشنایان خبر اینکه ایشون اسیر نبودن و بخاطر مجروحیت توی بیمارستان بستری بودن، به خونواده اعلام می شه.

 

زرشک کشمون

 

آقا رضا بعد از بازنشستگی روی تعدادی زمین که به ایشون به ارث رسیده بود و همچنین تعدادی که خریداری کردن، شروع به  کار کشاورزی می کنن. تا سال 98 آبیاری زمین ها از طریق تانکر بوده ولی امسال (99) بدلیل بارندگی، زمین ها از چشمه آبیاری می شن.

 

زعفران قائنات

 

آقا رضا در کشاورزیش فقط از کود حیوانی استفاده می کنه. رضا غلمعلی بیک برای همه مردم آرزوی سلامتی و همچنین برای همه جوونا آرزوی خوشبختی دارن . آقا رضا از زندگی خودشون راضین و خدا رو شکر می کنن که تا الان تونستن هرچی آرزو داشتن رو برآورده کنن.

whatsapp