کاور
حسن فلکی

حسن فلکی

آقای حسن فلکی کشاورزی اهل روستای رومُشتیک از توابع شهرستان...

296 نتیجه آنالیز قدرت رنگدهی زعفران این کشاورز. این عدد برای زعفران درجه یک 200 و ممتاز 220 است. این کشاورز از سمومِ علف‌کُش و آفت‌کُش استفاده نمی‌کند.
خرید زعفران نگین

بیوگرافی حسن فلکی

آقای حسن فلکی کشاورزی اهل روستای رومُشتیک از توابع شهرستان قائن است . این کشاورز جوان متولد 1359 می باشد که ثمره ی زندگی او سه فرزند پسر می باشد. دو تا از پسر ها محصل و ته تغاری خانواده 6 سال سن دارد. حسن راننده کامیون می باشد و در کنار این شغل به کشاورزی که حرفه پدری او بوده، علاقه مند شده است و به آن مشغول است.

قصه ی زندگی حسن فلکی

 

کشاورز

 

زمین های کشاورزی حسن فلکی در محل کشمون پوزه ی خاری و چاه شهید افروزی قرار دارد، این زمین ها بخشی متعلق به پدر است که او روی آنها کار می کند و بخشی را نیز خریداری کرده است.

 

زعفران اصل

 

او علاوه بر زعفران، زرشک، پنبه و عناب نیز تولید می کند، که بخشی برای مصرف شخصی و ما بقی را به فروش می رساند. حسن آقا در کشاورزی برای بهبود کیفیت و کمیت محصول خود از کود حیوانی، خاک بیگانه و کود شیمیایی استفاده می کند.

 

زعفران قائنات

 

حسن فلکی از زندگی خود راضی است چون مشکل خاصی در زندگی شخصی و اجتماعی خود ندارد. دوست دارد در آینده کشاورزی را به روش های نوین ادامه بدهد و آرزوی خوشبختی فرزندانش را دارد.

whatsapp