کاور
حسن طوری

حسن طوری

زعفران برداشت آبان 97 آقای...

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول حسن طوری تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی حسن طوری

زعفران برداشت آبان 97

آقای حسن طوری کشاورزی اهل شهر اسفدن از شهرستان قائن است. او متولد 1351 است. ثمره ی زندگی این کشاورز یک فرزند دختر و سه پسر می باشد، پسر بزرگ خانواده خدمت سربازی را به اتمام رسانده و به دنبال شغل است، پسر دوم و تک دختر خانواده محصل هستند و پسر ته تغاری خانواده  دو و نیم سال سن دارد.

قصه زندگی حسن طوری

 

زعفران اصل

 

زمین های کشاورزی حسن در محل کِشمون چاه طوری واقع شده است، این زمین ها از پدر به او ارث رسیده و آبیاری آن ها نیز از چاه طوری صورت می گیرد.

حسن آقا علاوه بر زعفران، زرشک و پسته نیز به عمل می آورد. او در کاشت زعفران از کود حیوانی و شیمیایی استفاده می کند، خانواده ی  او نیز در مراحل مختلف برداشت زعفران همراهش هستند.

 

کشاورز زعفران

 

آقای طوری بعد از اینکه دیپلم خود را گرفته در کنار پدر به کار کشاورزی مشغول بوده و به همین سبب خود نیز کشاورز شده است، او در کنار کشاورزی به کار پرورش شتر مرغ، گوسفند و مرغ مشغول است.

 

خرید زعفران ناب قائنات

 

حسن طوری از زندگی خود احساس رضایت دارد چون تن سالم دارد و روزی حلال به دست می آورد. نکته ی جالب در رابطه با آقای طوری این است که، دوست دارد در آینده شغلی ساده و راحت ولی با در آمد بالا تری داشته باشد !  و آرزوی سلامتی و خوشبختی برای خانواده خود دارد.

 

whatsapp