کاور
کِلِی غُلُمرضا قاسمی

کِلِی غُلُمرضا قاسمی

  غلامرضا قاسمی کشاورزی اهل روستای...

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول کِلِی غُلُمرضا قاسمی تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی کِلِی غُلُمرضا قاسمی

 

غلامرضا قاسمی کشاورزی اهل روستای نوغاب حاجی آباد شهرستان قائن است. مردم محلی اورا با نام کِلِی غُلُمرضا قاسمی ( کربلایی غلامرضا قاسمی می شناسند ). او متولد 1347 و دارای 4 فرزند دختر و یک پسر می باشد. دو نفر از دختر خانم ها ازدواج کرده اند، دو نفر دیگر محصل و تک پسر خانه 10 سال سن دارد.

قصه زندگی کِلِی غُلُمرضا قاسمی

 

کشاورز زعفرانکار

 

زمین های کشاورزی غُلُمرضا در محل کشمون اسد آباد و نوغاب قرار دارند ( این نام ها در گویش محلی به مکان هایی می گویند که در آن کشت و کار انجام می شود ). و آبیاری این زمین ها نیز از  چاه شخصی غلامرضا قاسمی صورت می گیرد.

 

زعفران اصل قاینات

 

در کشاورزی فقط از کود حیوانی  استفاده می کند. همسر و فرزندان در تمام مراحل کشاورزی یاری گر پدر هستند. علاوه بر زعفران، زرشک، گوجه و خربزه به عمل می آورند.

 

زعفران قائنات

 

کِلِی غُلُمرضا حدود 20 سال راننده ماشین سنگین بوده اما از جاده خسته می شود و کار کشاورزی را انتخاب میکند و تعدادی دام ( گوسفند ) نیز دارد.  رانندگی درآمد زیادی داشت اما استهلاک زیاد و برکت درآمد آن کم بود  و باعث شد تا کشاورزی را انتخاب کند که درآمد پر خیر و برکتی دارد به همین واسطه یک چاه کشاورزی را تاسیس می کند تا در آن منطقه کشاورزی نیز رونق بگیرد، در حال حاضر از شرایط زندگی خود احساس رضایت دارد.

 

خرید زعفران مستقیم از کشاورز

 

غلامرضا قاسمی  دوست دارد در آینده دستگاه نگین کردن زعفران خریداری کند و آرزو دارد خداوند به او توفیق بدهد تا فرزندان خود را سر و سامان بدهد.

 

whatsapp