حضور کشمون در هفتمین نمایشگاه اینوتکس (INOTEX 2018)

آخرین به روز رسانی 06 شهریور 1397 / 0 نظر / 7035 بازدید

14 الی 16 تیر ماه،حضور کشمون در هفتمین دوره نمایشگاه اینوتکس (INOTEX 2018)

تیم کشمون برای اولین بار در این نمایشگاه حضور داشت و در هر سه روز متوالی برای بازدید کنندگان از نحوه ی کار کشمون و اهدافش توضیح داد و با برگزاری مسابقه ای مجبوب ترین گیفت باکسش از دید خریداران (جعبه هدیه) را معرفی کرد.

نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر درحوزه فناوری و نوآوری در منطقه بوده که هر ساله با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری برگزار می گردد. هفتمین دوره این نمایشگاه (INOTEX 2018) از روز پنجشنبه 14 لغایت شنبه 16 تیرماه 97 در فضایی به مساحت 9000 مترمربع در محل نمایشگاه­های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار شد.

پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز این نمایشگاه بود و مرکز فن بازار ملی ایران و مرکز شتابدهی نوآوری، برگزارکنندگان نمایشگاه بودند. .

استارتاپ ها در یک فضای باز بدون بخش بندی مانند غرفه ها، به ارائه خود و محصول یا خدمتی که به مشتریان ارائه می کنند، می پرداختند. 30 درصد از این ظرفیت، برای استارتاپ هایی در نظر گرفته شده بود که در زمینه «شهر هوشمند» فعالیت می کردند.

 

نظری تا به حال ثبت نشده

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp