مصرف زعفران در دوران شیردهی

آخرین به روز رسانی 28 فروردین 1401 / 3 نظر / 93088 بازدید

مصرف زعفران در دوران شیردهی بسیار مورد پژوهش قرار گرفته است. اگرچه که باید در مصرف انواع خوراکی و ادویه از جمله زعفران حد تعادل را در تمام دوران زندگی رعایت کرد. برای آشنایی با تاثیر مصرف زعفران در دوران شیردهی تا پایان این مطلب با کشمون همراه باشید.

"خرید زعفران اصل و با کیفیت با برگه ی آزمایش از کشاورز های قائنات در سایت کشمون.

خوردن زعفران بعد از زایمان

یکی از اتفاقات رایج که بعد از زایمان برای زنان پیش می آید، افسردگی بعد از زایمان است. افسردگی پس از زایمان باعث ایجاد نوسانات شدید عصبی، خستگی زیاد و حس ناامیدی شدید می شود.

زعفران برای مادران شیرده

برای عبور به سلامت از این وضعیت جسمی و روحی بایستی مجموعه ای از راهکار در کنار هم دیده بشوند؛ در حوزه روابط اجتماعی و خانوادگی، فعالیت های بدنی و از جمله تغذیه. زعفران یکی از مواد غذایی رایج در فرهنگ غذایی ما ایرانیان است و جالب است بدانید یکی از خواص زعفران که بسیار مورد تحقیق و پژوهش قرار گرفته است، اثرات ضد افسردگی و ایجاد حس خوب در افراد است.

زعفران موجب متوازن شدن مقادیر سرتونین و دوپامین در بدن ما می شود و این به دلیل این است که زعفران دارای ماده ای به نام کروسین است. کروسین بعنوان یک مکمل دارویی دارای خاصیت ضد افسردگی و شادی آوری است. ( منبع )

طبق تحقیقات مجله پزشکی آلترناتیو کلاله زعفران و حتی گلبرگ زعفران دارای خواص شادی آوری و ضد افسردگی هستند. از طرفی امروزه از زعفران که گیاهی شادی آور است، به علت خواص متعددی که برای سلامتی دارد، در پزشکی و داروسازی استفاده های متعددی می شود؛ مخصوصا برای بیماری های افسردگی، بیماری های قلبی، درمان ام اس و ... ( منبع )

کودک سالم و خوردن زعفران مادران شیرده

بنابراین خوردن زعفران بعد از زایمان به تازه مادران عزیز کمک می کند تا راحت تر با افسردگی بعد از زایمان مقابله کنند.بدیهی است توصیه می شود قبل از تغییرات در رژیم غذایی تان، با پزشک خود مشورت کنید.

زعفران برای مادران شیرده

مادرانی که در دوران شیردهی قرار دارند، بدنشان سوخت و ساز زیادی انجام می دهد و بخشی از نیروی جسمانی آن ها از این طریق از دست می رود. در این دوران استفاده از زعفران برای مادران شیرده باعث بهبود عملکرد سیستم گوارش و افزایش اشتها می شود و از این راه کمک زیادی به جبران انرژی هدر رفته ی بدن می شود. ( منبع )

از طرفی مصرف روزانه و به اندازه ی زعفران در دوران شیردهی (روزانه در حدود یک دهم گرم)، کمک می کند که همزمان با تقویت بدن مادر، قدرت بدنی نوزاد هم از طریق شیر مادر که مصرف می کند، افزایش یابد.

 

زعفران رشته کامل

خرید زعفران از کشاورز

شرط بهره مندی از خواص شگفت انگیز زعفران، تهیه زعفران با کیفیت و تازه است. امروزه ما شاهد ناخالصی ها و تقلب های زیادی در زعفران هستیم. بنابراین بهتر است در دوران شیردهی، زعفرانی با کیفیت مشخص و قابل اعتماد  تهیه شود.

وبسایت کِشمون شرایطی را فراهم کرده تا شما بتوانید به صورت فردی با کشاورزهای مختلف منطقه قائنات آشنا شده و از آن ها زعفرانی با کیفیت بالا و مشخص و قابل اعتماد بخرید.

آقای لطفعلی نجفی یکی از کشاورزهای کشمون است. او ساکن روستای تجن، شهر قائن است و با روش های طبیعی و سنتی موفق به تولید یکی از بهترین کیفیت زعفران در بین سایر زعفرانکاران منطقه شده. شما می توانید به صورت آنلاین از ایشان زعفران بخرید. سفارش شما از طریق پست طی سه تا پنج روز کاری به دست شما خواهد رسید.

کشاوران زعفران کار قائنی عضو در کشمون

لطفعلی نجفی زعفران خود را به صورت رشته کامل می فروشد. زعفران رشته کامل یعنی رشته های زعفران در همان شکل اصلی شان بعد از اینکه از گلبرگ های زعفران جدا شدند. مزیت زعفران رشته کامل این است که امکان تقلب در آن به حداقل می رسد.

خرید زعفران از کشاورز

3 نظر

  1. avatar

    eskafild69

    26 خرداد 1397

    میشه قیمت بدین

  2. avatar

    25 خرداد 1398

    زهفران شهر قاین عطر و بوی خارق العاده ای داره از نظر کیفیت هم بینظیره دم همه قائنی ها گرم زعفران فقط برند زعفران قائن

    لوگو کشمون: ممنون از توجه شما بله دقیقا همینطوره

  3. avatar

    نی نی

    28 فروردین 1401

    زعفران باعث میشه شیر زیاد بشه... من از اینجا زعفرون میخرم خوبه نگران نیستم بلایی سر خودمو بچم بیاد

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp