کشمون در بزرگترین کارزار سال نود و شش

آخرین به روز رسانی 20 اسفند 1396 / 3 نظر / 19004 بازدید

کشمون، برترین استارتاپ از نگاه داوران و مردم در «کارزار»

90 درصد آرای مردمی+ واکنش وزیر ارتباطات

 

کشمون، استارتاپ متعلق به زعفرانکاران خراسان جنوبی، برنده بزرگترین رقابت استارتاپی کشور در سال 96 شد. در مرحله نهایی داوری کارزار که 26 بهمن ماه 1396 در جشنواره وب و موبایل برگزار شد، جایزه پنجاه میلیون تومانی استارتاپ برتر در رده بذری به کشمون رسید. این در حالی است که 3 تیم
فینالیست پیش از این از بین حدود 800 استارتاپ، در سه مرحله داوری انتخاب شده بودند.

داوران این رقابت، منتخبی از چهره‌های سرشناس زیست بوم کارآفرینی و مدیران ارشد شرکت های سرمایه گذاری فعال در ایران بودند با پنج حق رای. حاضرین در سالن هم مجموعا با دو حق رای در انتخاب برترینها نقش مستقیم ایفا می‌کردند. در نهایت تیم کشمون با سه رای از هیئت داوران و رای مثبت نود در صد از حاضرین، به عنوان برنده رده بذری رقابت کارزار انتخاب شد.

کشمون یک سامانه آنلاین است که زعفرانکاران با سابقه و منتخب خراسان جنوبی را به آن دسته از مصرف کنندگان خانگی که دغدغه کیفیت و اصالت و یا مسائل اجتماعی و زیست محیطی دارند، وصل می کند. کشمون ساختار نظام مندی برای کنترل کیفیت و رتبه بندی کشاورزهای خود ساخته و به این وسیله توانسته است اطمینان خاطر برای خریداران خود و بهبود درآمد برای کشاورزان به همراه داشته باشد.

Your browser does not support HTML5 video.

در حاشیه بازدید از جشنواره وب و موبایل، کشمون مورد توجه محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هم قرار گرفت. وزیر ارتباطات پس از این بازدید در توییتر نوشت: «امروز در افتتاحیه جشنواره وب و موبایل ایران، ایده یک گروه از خراسان جنوبی برای فروش زعفران با کمک فناوری اطلاعات و گروهی از هرمزگان برای عرضه ماهی تازه به تعدادی از شهرها در 7 ساعت، جالب توجه بود و نشان می‌داد که با فناوری و مزیتهای منطقه‌ای می‌توان بر محرومیتها غلبه کرد. این دو گروه با آدرس‌های https://twitter.com/keshmoonia و https://twitter.com/bandarmahi در دسترس هستند. قدردان تلاش‌های خلاقانه فعالین عرصه اقتصاد دیجیتال هستم.»

3 نظر

  1. avatar

    علیرضا دهقان

    04 آبان 1397

    باسلام خیلی ایده خوب و مفیدی هست هم برای خریدار خوبه که مطمئن هست هم کمک به کشاورز و حذف واسطه هست

  2. avatar

    ننه ممد

    15 بهمن 1397

    دمتون گرم خیلی ایده خوبی دادین

    لوگو کشمون: ممنون از توجه شما

  3. avatar

    مهدی

    20 اسفند 1397

    باسلام نظری خوبی است دمتون گرم ایدی خیلی خوبی است کشاورزان خیلی کمک میکنه

    لوگو کشمون: ممنون از توجه شما. البته با حمایت دوستان خوبی مثل شما

نظرتون رو درباره‌ی این پست با بقیه‌ی خوانندگان کشمون به اشتراک بذارید. درصورتی که نیاز به پیگیری سفارش یا سوالی درباره کشمون دارید در تماس با ما پیام بذارید.



whatsapp