کاور
امیر رَمَضو مَمَّد غُلُمسِی

امیر رَمَضو مَمَّد غُلُمسِی

زعفران برداشت آبان 97 امیر رجبی...

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول امیر رَمَضو مَمَّد غُلُمسِی تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی امیر رَمَضو مَمَّد غُلُمسِی

زعفران برداشت آبان 97

امیر رجبی کشاورزی اهل روستای رومُشتیک شهرستان قائن است، مردم محلی او را با نام امیر رَمَضو مَمَّد غُلُمسِی ( امیر فرزند رمضان فرزند محمد فرزند غلامحسین ) می شناسند.

این کشاورز جوان 34 ساله دارای چهار فرزند می باشد، یک پسر یک ساله و سه دختر به ترتیب نُه، هفت و چهار ساله ثمره زندگی او هستند.

قصه زندگی امیر رَمَضو مَمَّد غُلُمسِی

 

زعفران با کیفیت

 

زمین های‌ کشاورزی امیر رَمَضو در محل کشمون قَر شُماری، پِی قلعه و رومُشتیک قرار دارند، ( این نام ها در گویش محلی به مکان هایی می گویند که در آن کشت و کار انجام می شود ). آبیاری این زمین ها از قنات رومُشتیک، چاه شهید افروزی و چشمه پِی قلعه صورت می گیرد.

 

خرید اینترنتی زعفران

 

امیر رَمَضو بجز زعفران جو، گندم و زرشک نیز بعمل می آورد که بخشی برای مصرف شخصی و مازاد آن را به فروش می رساند. او در کشاورزی از کود حیوانی استفاده می کند. همچنین در کنار کشاورزی چند دام برای مصرف شخصی دارد و در مرغداری پدر خانم خود نیز مشغول به کار می باشد.

 

کشمون زعغفران اصل قاینات

 

یک خاطره از دوران سربازی در ذهن امیر ماندگار شده که هیچ وقت از ذهنش پاک نمی شود او در شهر نیک شهر از استان سیستان و بلوچستان سرباز بوده است، یک روز برای رسیدن به پاسگاه محل خدمت خود مجبور می شود 70 کیلومتر راه را پیاده برود از شدت گرما تمام پوست او سیاه می شود او پس از رسیدن حدود 16 ساعت میخوابد !!! 

 

زعفران ارگانیک

 

امیر رجبی دوست دارد در آینده کار کشاورزی را به صورت پیشرفته و نوین ادامه بدهد و آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری برای خود و خانواده خود دارد.

whatsapp