کاور
علیرضای کِلِی برات

علیرضای کِلِی برات

در روستای فَلَک کشاورزی جوان به نام علیرضا حیدری زندگی می‌کند که در روستا او را بانام محلی علیرضای...

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول علیرضای کِلِی برات تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی علیرضای کِلِی برات

در روستای فَلَک کشاورزی جوان به نام علیرضا حیدری زندگی می‌کند که در روستا او را بانام محلی علیرضای کِلِی برات (علیرضا فرزند کربلایی برات) می‌شناسند. این کشاورز متولد سال 1368، دارای 2 فرزند پسر یکی 7 ساله و یکی 3 ساله است.

 

قصه زندگی علیرضای کِلِی برات

قصه کشاورز علیرضای کلی برات

 

علیرضا صاحب تعدادی زمین کشاورزی است. بخشی از زمین‌ها در روستای باراز و تعدادی هم در کَلاته شیخ (از توابع روستای فلک) واقع‌شده‌اند. او زمین‌های کشمون باراز را خریده است و زمین‌های کلاته شیخ به او به ارث رسیده‌اند. این کشاورز روی تعدادی زمین کشاورزی در خود روستای فلک هم کار می‌کند که این زمین‌ها از آنِ مالک است.

 

خرید زعفران از کشاورز

 

علیرضای کِلِی برات علاوه بر کاشت زعفران به کاشت محصولاتی نظیر آلو، گندم، جو، خربزه، هندوانه و زرشک هم به‌صورت دیم می‌پردازد. او این محصولات را برای فروش عرضه می‌کند.

این کشاورز به‌هیچ‌عنوان از کود شیمیایی استفاده نمی‌کند، چراکه خودشان کود حیوانی دارند.

علیرضا هم مانند سایر کشاورزهای روستا مجبور است برای آبیاری زمین‌های کشاورزی‌اش آب را بخرد و زمین‌هایش را با تانکر آبیاری کند.

 

قصه کشاورز علیرضای کلی برات

 

علیرضا تعدادی گوسفند هم دارد. او برای انجام کارهای کشاورزی از تیلر و برای شخم زدن از حیوانات استفاده می‌کند.

علیرضای کِلِی برات آرزو دارد که در آینده در مزرعه‌اش یک استخر ذخیره آب درست کند تا بتواند به‌راحتی زمین‌هایش را آبیاری کند و دیگر به دنبال آب نگردد.

 

قصه کشاورز

 

تا چند سال قبل علیرضای کِلِی برات استاد بنا بوده و به کارگری مشغول بوده است. او در حال حاضر علاوه بر کار کشاورزی، به رانندگی کامیونت هم مشغول است.

whatsapp