کاور
حبیب حسین  زارعی

حبیب حسین زارعی

حبیب الله زارعی که در منطقه او را به حبیب حسین می شناسند 67 سال سن دارد.  او صاحب 3 دختر و 4...

تمام شده است

متاسفانه موجودی محصول حبیب حسین زارعی تمام شده است.

برای مشاهده سایر کشاورزها اینجا کلیک نمایید

بیوگرافی حبیب حسین زارعی

حبیب الله زارعی که در منطقه او را به حبیب حسین می شناسند 67 سال سن دارد.  او صاحب 3 دختر و 4 پسر است و از 7 فرزندش دو پسر و یک دخترش در خانه هستند و هنوز ازدواج نکرده اند. دو پسرش قبلن با هم ماشین کامیون داشتند و در جاده کار می کردند اما مدتی پیش تصادف کردند و ماشین شان به کلی از بین رفت و حالا هر دوی آن ها بیکار هستند و یکی در مشهد و دیگری در فیض آباد زندگی می کند.

آقای زارعی از گذشته تا به حال تنها به کارکشاورزی مشغول بوده، اما دیگر توان و انرژش دوران جوانی اش را ندارد و قادر به انجام کارهای سنگین نیست و چون زمین های کشاورزی کمی دارد معمولا امور کشاورزی را با کمک خانواده اش انجام می دهد.

بیشتر درباره ی حبیب حسین

تمام زمین های حبیب حسین در تجن است و با کم شدن آب قنات او مجبور است برای آبیاری زمین با تانکر آب بخرد که برایش به صرفه نیست. در شرایط کم آبی گندم و جو را به صورت دیمه  می کارد اما اگر آب باشد نخود، عدس،گوجه فرنگی، پیاز و سیب زمینی هم از دیگر محصولات قابل کاشت است.

او چند گوسفند و یک الاغ دارد که گوسفندان گوشت مصرفی خودشان را تامین می کنند و از الاغ هم برای بارکشی و شخم زدن مزارع استفاده می کند. ابزار کشاورزی او هم بیشتر الاغ است وگاهی هم به همسایه هایشان پول می دهد تا به وسیله تیلر زمین را شخم بزنند.

whatsapp